Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta lenzen - af en toe koopjes (nog altijd)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Minolta lenzen - af en toe koopjes (nog altijd)

    Af en toe zijn er blijkbaar nog steeds handelaars die de laatste Minolta lenzen tegen lage prijzen op de markt brengen.

    Misschien interessant om hier even iets te melden als ergens een echt interessant aanbod opgemerkt wordt. Dan kan iedereen ervan gebruikt maken indien gewenst.

    Bv. bij Jürgen Müller (www.sm-hof.de / Mail: info@sm-hof.de) vind je nu :
    17-35 2,8-4,0 (D): 180,-- Euro
    24-105 3,5-4,5 (D): 245,-- Euro

    shipping 28,-- Euro
    2 years full warranty

    Voor de 24-105 is dit alvast de laagste prijs die ik tot nu toe ergens gezien heb, en ook de 17-35 is volgens mij verkoop aan kostprijs.
    Last edited by K-2; 2 juni 2006, 12:38.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

  • #2
    Re: Minolta lenzen - af en toe koopjes (nog altijd)

    Net gehoord dat de hierboven vermelde lenzen de laatste exemplaren zijn die Minolta Europe in voorraad had. Jürgen Muller heeft er nog slechts een zeer beperkt aantal beschikbaar, dus wie er eentje wil, moet waarschijnlijk niet te lang meer wachten.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #3
      Re: Minolta lenzen - af en toe koopjes (nog altijd)

      Voor wie nog wat spaarcenten over heeft :

      Minolta 80-200/2.8 APO G (wit)

      Net te koop op marktplaats.nl voor €1300...
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: Minolta lenzen - af en toe koopjes (nog altijd)

        Oorspronkelijk geplaatst door K-2
        Voor wie nog wat spaarcenten over heeft :

        Minolta 80-200/2.8 APO G (wit)

        Net te koop op marktplaats.nl voor €1300...
        Ik zou het niet echt een koopje noemen, de tweedehandsprijzen van deze G lens variëren tussen de 950 en 1350 euro

        Comment


        • #5
          Re: Minolta lenzen - af en toe koopjes (nog altijd)

          Oorspronkelijk geplaatst door alainD
          Ik zou het niet echt een koopje noemen, de tweedehandsprijzen van deze G lens variëren tussen de 950 en 1350 euro
          Nee, klopt. 1300 is wat hij vraagt, maar tussen vragen en krijgen zit af en toe toch ook een verschil...
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment

          Working...
          X