Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het is voor mij onmogelijk....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het is voor mij onmogelijk....

    ....om op alle topics die mijn interesse hebben te reageren. Niet dat iemand daar wakker van zal liggen maar ik wilde na de SD in Leuven alle albums eens bekijken en er een reactie op loslaten. Maar nu heb ik dik een week zonder internetverbinding gezeten en het is niet te doen om dat allermaal in te halen.
    Dus bij deze aan iedereen een dankjewel voor de fijne dag in het Leuvense en tot een volgende keer.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

  • #2
    Re: Het is voor mij onmogelijk....

    Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
    ....om op alle topics die mijn interesse hebben te reageren.
    Ik heb soms hetzelfde gevoel Jan, heel vervelend is dat.
    Je wil reageren op alles wat (en wie) interessant is, maar dat is - menserlijkerwijs gesproken - bijna niet meer te doen... Zelf heb ik uiteindelijk gekozen om een keuze te maken tss bepaalde subfora. Zo mis ik uiteraard fijne beelden en interessante fotografen, maar het is nu eenmaal niet anders...
    Vriendelijke groet,
    Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: Het is voor mij onmogelijk....

      Idd, Jan, als je een week niet op BD geweest bent. Tja dat kan je idd nooit meer inhalen.
      Het was zeker een fijne dag in Leuven, en ook van mij bedankt voor je aangenaam gezelschap.

      Comment

      Working...
      X