Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotostudio huren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotostudio huren

    Ik doe al jaren fotosessies in mijn garage en hoewel het resultaat nogal meevalt, zou'k het toch ook eens willen proberen in een fotostudio. Ik heb op het moment niet direct een fotosessie gepland, maar ik zou gewoon eens willen weten wat de mogelijkheden zijn, want via google vind ik zo goed als geen studio's in Limburg.

    Ikzelf ben van Leopoldsburg, dus liefst zo dicht mogelijk in de buurt. Liefst ook met een vermelding van de prijs, want kheb er weinig idee van hoeveel zoiets kan kosten (op de sites die ik vond in Antwerpen kosten ze meestal rond de 40 euro voor een dagdeel, materiaal inbegrepen).
    http://www.dennisclaes.be

  • #2
    Re: Fotostudio huren

    Als het in de buurt van Leopoldsbburg moet zijn kan ik u niet helpen vrees ik.

    In Maarkeldal ( Oost Vlaanderen ) verhuurd fotoclub "Digifotomaarkedal.be" een studio die goed uitgerust is ( 3 studioflitsers met softboxen, kleppenset, kleurfilters, honinggraadraster, 3 kleuren achtergrondpapier, verschillende achtergrondpanelen in mooie kleurkes, kleedkamer, toiletten, enz... )
    De prijs is 35€ ( zonder model )
    voor meer info of vragen : www.digifotomaarkedal.be
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Re: Fotostudio huren

      Mja, kwil wel een beetje rijden, maar Oost-Vlaanderen is toch wel heel ver weg. Als het nog voor Antwerpen (dus niet IN Antwerpen) is, dan gaat het ook nog wel, maar veel verder dan dat ... dan krijg ik mijn model niet mee denk ik.

      Model heb ik trouwens zelf, dus dat is al geen probleem. Prijzen vallen blijkbaar toch nog redelijk mee. Hopelijk reageert er nog iemand wat meer in de buurt.
      http://www.dennisclaes.be

      Comment


      • #4
        Re: Fotostudio huren

        Dit topic hoort niet echt thuis in de koopjeshoek, daarom werd het even verplaatst.

        Comment

        Working...
        X