Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste foto's van 2002 - schitterend !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste foto's van 2002 - schitterend !

    Hallo ieder,

    Ik weet niet of ik hiermee op het juiste forum zit (indien niet, verplaats maar), maar d.m.v. de homesite van Telenet ben ik op dit gestoten :

    MSNBC breaking news and the latest news for today. Get daily news from local news reporters and world news updates with live audio & video from our team.


    Het is 'n site van MSNBC - daar kan je een slideshow opstarten "The Year in Pictures 2002. Wat volgt is een adembenemende reeks van één voor één schitterende foto's. De slideshow bestaat uit 2 delen en duurt een vijftal minuten. Echt de moeite waard - stuk voor stuk pareltjes van beelden.

    Ik wou jullie dit niet onthouden !
    Nog prettige feesten gewenst - Kariboe.
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

  • #2
    Het is 'n site van MSNBC - daar kan je een slideshow opstarten "The Year in Pictures 2002. Wat volgt is een adembenemende reeks van één voor één schitterende foto's. De slideshow bestaat uit 2 delen en duurt een vijftal minuten. Echt de moeite waard - stuk voor stuk pareltjes van beelden.
    Inderdaad, niets teveel gezegd, schitterend.
    Sjef

    Comment


    • #3
      Wow, inderdaad prachtige foto's !!
      We hebben nog vééél te leren

      Tim.
      www.gijbels.net

      Comment


      • #4
        mooie beelden idd. Met deze telefoonlijn is het wel een beetje traag om ze in te laden, maar wel ze zijn de moeite waard.

        Comment


        • #5
          Idd, heel mooie, zelfs de muziek die erbij komt geeft het iets extra.
          Tiggy - Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Het is inderdaad de moeite om even een kijkje te gaan nemen
            .:www.shadowarts.be:.

            Comment


            • #7
              kijken naar dergelijk prachtige foto's geeft inspiratie .. en vaak vraag ik me af .. "hoeveel foto's nam die fotograaf gemiddeld om tot een dergelijke knappe shot te komen?"

              Comment


              • #8
                Originally posted by Visio
                kijken naar dergelijk prachtige foto's geeft inspiratie .. en vaak vraag ik me af .. "hoeveel foto's nam die fotograaf gemiddeld om tot een dergelijke knappe shot te komen?"
                Denk ik ook, maar ja hoe meer je fotografeert hoe meer ervaring je opdoet en hoe meer kans je hebt om zo'n superfoto te maken.

                Ik vind het ook wel zeer mooie kiekjes, alhoewel het US-pattriotisme van sommige foto's wel afdruipt...
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #9
                  Inderdaad, die Amerikanen toch hé...

                  Voor ik BD ontdekte, vertoefde ik enkele maanden op een Amerikaans fotoforum (met overigens goede foto's hoor). Als die gasten ook maar iets blauw, rood en wit in een foto bespeuren, worden die ontoerekeningsvatbaar. Een stukje van de 'Union Jack' in het beeld en de afgrijselijkste foto wordt goed bevonden en emotioneel de Amerikaanse hemel ingeprezen. Rare jongens, die Amerikanen.

                  Ik sprak onlangs iemand die jaren in Amerika heeft vertoefd en die verklaarde dat die gasten daar echt niets kunnen aan doen. Het is hun genen ingebakken, het wordt ze met de paplepel ingevoederd... Het is er met 11 september zeker niet op verbeterd, integendeel.
                  De gemiddelde Amerikaan kan het niet begrijpen/bevatten dat er in Europa (veel?) mensen zijn die veel genuanceerder denken over 'het Vaderland' en de "Nationale Trots".

                  Maar wij hebben natuurlijk al meer ervaring - wij herinneren ons (hopelijk) nog tot wat overdreven patriotisme kan leiden. Zij zijn nog zo ver niet. Het weze hen dan (soms?) ook vergeven...

                  Gegroet, Kariboe

                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment


                  • #10
                    Oops, tweemaal gepost... Te ongeduldig, daardoor tweemaal op "Post New Reply" geklikt.
                    Kan je dit nog verwijderen, achteraf... ???

                    Beschaamde Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #11
                      Kariboe, ik kan me vergissen maar ik dacht toch dat de Amerikaanse
                      vlag 'stars and stripes' genoemd werd, en dat het de Britse vlag is
                      die ook wel 'the union jack' genoemd wordt Maar je hebt
                      uiteraard gelijk wat betreft dat patriotisme, het gaat me eigenlijk
                      iets te ver...

                      Comment


                      • #12
                        Tweede maal ooops !!!
                        't Wordt tijd da 'k ga slapen. Of course...
                        Een schromelijke vergissing... dank je voor de rechtzetting...
                        Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                        Comment


                        • #13
                          nu pas gemerkt dat er ook muziek bij afgespeeld wordt

                          Knappe fotoreeks vind ik persoonlijk. (met inderdaad het patriotisme van de Amerikanen er in verweven, maar dat zijn we wel gewoon van hen)


                          Frank
                          Nikon Coolpix 5700 / Nikon D50
                          http://pbase.com/frakke

                          Comment


                          • #14
                            Wow schitterende foto's...

                            Comment


                            • #15
                              Als ik al die fotos zo bekijk dan moet ik nog veel... heel veel leren.

                              Ik wou jullie dit niet onthouden !

                              Comment

                              Working...
                              X