Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

    BD-ers,

    Ik zou graag het ebook over de D50 van Thom Hogan bestellen, maar voor zover ik kan volgen kan dit alleen maar met behulp van VISA of een andere kaart.

    Het probleem is dat ik zo geen kaart heb (en voor die ene aankoop ook liever niet aanvraag). Is er iemand die het ziet zitten om dat ebook voor mij te bestellen ? (het spreekt voor zich dat ik hem/haar op voorhand de daarvoor benodigde duiten zal geven)

    Met dank,
    TravelToy.

    PS liefst iemand uit regio kempen, zodat ik niet tever moet rondfietsen.
    www.christian-bailleul.be | Blog

  • #2
    Re: ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

    Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy
    BD-ers,

    Ik zou graag het ebook over de D50 van Thom Hogan bestellen, maar voor zover ik kan volgen kan dit alleen maar met behulp van VISA of een andere kaart.

    Het probleem is dat ik zo geen kaart heb (en voor die ene aankoop ook liever niet aanvraag). Is er iemand die het ziet zitten om dat ebook voor mij te bestellen ? (het spreekt voor zich dat ik hem/haar op voorhand de daarvoor benodigde duiten zal geven)

    Met dank,
    TravelToy.

    PS liefst iemand uit regio kempen, zodat ik niet tever moet rondfietsen.
    Die andere is Paypal en is feitelijk ook gekoppeld aan een Visa kaart, alleen heb je dan een beperkte koop bescherming(tot $500 dacht ik)
    Ik ben niet van de Kempen maar van A'pen Centrum.
    Weet niet of dat gaat.

    Hubert
    Hubert

    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

    Comment


    • #3
      Re: ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

      hub2805 : A'pen Centrum ligt toch nog in de Kempen hé. Als je me hiermee uit de nood wil helpen, dan verplaats ik me graag naar de stad van Brabo en Antigoon.

      TravelToy
      www.christian-bailleul.be | Blog

      Comment


      • #4
        Re: ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

        Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy
        hub2805 : A'pen Centrum ligt toch nog in de Kempen hé. Als je me hiermee uit de nood wil helpen, dan verplaats ik me graag naar de stad van Brabo en Antigoon.

        TravelToy
        Nu wil het toeval dat ik een 10 tal dagen geleden de ebook voor de D200 heb besteld en die kost juist hetzelfde(29.95+7.95). Hij koste me €30.51. Dus afhankelijk van de wisselkoers zullen het iets van tussen de €30 en de €32 zijn denk ik.

        Hubert
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

          Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
          Nu wil het toeval dat ik een 10 tal dagen geleden de ebook voor de D200 heb besteld en die kost juist hetzelfde(29.95+7.95). Hij koste me €30.51. Dus afhankelijk van de wisselkoers zullen het iets van tussen de €30 en de €32 zijn denk ik.

          Hubert
          Hubert,

          Als je concreet wil afspreken mag je me ook via PM contacteren. Normaal gezien kan ik me nogal makkelijk vrij maken om tot in Antwerpen te komen.

          Groeten en alvast bedankt,
          TravelToy.
          www.christian-bailleul.be | Blog

          Comment


          • #6
            Re: ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

            Ik hoop voor jullie dat het geen DRM beveiligde PDF is want na eer format kan je deze niet meer openen...

            Voor mij nooit meer een e-book van amazon...
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

            Comment


            • #7
              Re: ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

              Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
              Ik hoop voor jullie dat het geen DRM beveiligde PDF is want na eer format kan je deze niet meer openen...

              Voor mij nooit meer een e-book van amazon...
              Hmmm . . . .ondertussen al terug kunnen openen? Zoniet zal ik eens een poging wagen, ik heb wel enkele "truukjes" Shhht, niet verder vertellen . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

                Bedankt voor het aanbod maar heb die boek nu in een andere bestandsversie die ik wel open krijg.

                Mvg
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                Comment


                • #9
                  Re: ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

                  De E-books van Thom Hogan zijn in PDF formaat en zelfs compatibel voor PDA's/smartphones. Hij geeft je zelfs expliciet het recht om een kopie af te drukken.

                  Die boeken van hem zijn niet te koop via amazon, alleen via zijn website, hij is een soort one-man uitgeverij.

                  Comment


                  • #10
                    Re: ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

                    Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
                    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                    --------

                    Comment


                    • #11
                      Re: ebook D50 van Thom Hogan (wie helpt mij)

                      Dankzij de hulp van hub2805 ben ik nu de gelukkig eigenaar van het D50 ebook. Nogmaals bedankt Hubert

                      Groeten,
                      TravelToy
                      www.christian-bailleul.be | Blog

                      Comment

                      Working...
                      X