Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf gezocht

    Men heeft mij gevraagd om een reportageke te maken van een doopplechtigheid in een kerk en wel op 1 juli as. om 14.00 uur.
    Nu heb ik juist belet die dag. Vandaar dit verzoek gezien men mij de vraag stelde "of ik dan niet iemand anders kende die deftige foto's kan maken".
    De plechtigheid vindt plaats in de parochiekerk te Vliermaalroot (fusiegemeente Kortessem).
    Mocht er iemand geïnteresseerd zijn en de bereidwilligheid hebben deze taak op zich te nemen, laat maar iets weten.

    Alvast bedankt.
    Igor
    EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
    BD0118BE

  • #2
    Re: Fotograaf gezocht

    BDers met tijd...en goesting,allen daarheen
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
      BDers met tijd...en goesting,allen daarheen
      Dank U mod. "allen" daarheen hoeft nu ook weer niet he ...
      Maar ik zou die mensen zo spoedig mogelijk iets moeten laten weten, zodoende dat ze nu al wat zekerheid hebben en niet verder hoeven te zoeken.
      Is er dan echt geen BD'er die die klus zou willen klaren ?

      Igor
      EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
      BD0118BE

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf gezocht

        Ik woon helaas aan de andere kant van 't land ... heb net zo'n doop achter de rug en was wel tevreden van de foto's

        Comment


        • #5
          Re: Fotograaf gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
          Ik woon helaas aan de andere kant van 't land ... heb net zo'n doop achter de rug en was wel tevreden van de foto's
          Bedankt voor de reactie Tony. De Haan is inderdaad aan de andere kant van het land.
          En prachtige foto's van de doop moet ik zeggen.

          Igor
          EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
          BD0118BE

          Comment


          • #6
            Re: Fotograaf gezocht

            Als beginnende amateurtje wil ik wel een poging wagen als er niemand komt op dagen, maar ik kan garandaren dat alle foto's naar wens zullen zijn
            Mvg,
            SW
            BD1071BE

            Comment


            • #7
              Re: Fotograaf gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan
              ... maar ik kan garandaren dat alle foto's naar wens zullen zijn
              Als ik dat kon garanderen dan zou ik beslist 'ja' zeggen op dit aanbod, want dit is echt in mijn buurt.
              Als de verwachtingen hoog zijn, dan moet ik toch passen hoor!

              Comment


              • #8
                Re: Fotograaf gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan
                Als beginnende amateurtje wil ik wel een poging wagen als er niemand komt op dagen, maar ik kan garandaren dat alle foto's naar wens zullen zijn
                Lut juist opgemerkt moet zijn "maar ik kan NIET garandaren dat alle foto's naar wens zullen zijn"
                Mvg,
                SW
                BD1071BE

                Comment


                • #9
                  Re: Fotograaf gezocht

                  De vervangende fotograaf is gevonden.
                  Aan allen die zich bereid verklaarden de job te willen klaren en de soms verre afstand te overbruggen, hartelijk dank.

                  Igor
                  EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                  BD0118BE

                  Comment

                  Working...
                  X