Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sigma 80-400

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sigma 80-400

    hallo alle lezers.

    eindelijk is mijn 80-400 geariveerd en heb ik hem dit weekend een beetje kunnen uittesten en ben tot deze conclusie gekomen voor scherpte vind ik hem perfect snelheid is iets raar soms zeeeer snel en soms weigert hij en komt pas een second of 2 later erdoor.
    ik moet ook mijn witbelans op-3 zetten om geen uitgebrande vlekken te hebben en ik vindt dat ik ook wat weinig contrast heb zijn er onder jullie ook die deze bevindingen hebben?mijn camara is een nikon d70s.
    maar ik ben wel zeer tevreden over de resultaten de ik er mee haal maar moet toch eventjes mijn fotos door photoshop halen om de kleuren iets aantepassen wat zijn jullie ondervindingen of is dit altijd om dat dit over een grote afstand gaat.

    groetjes saaby.

  • #2
    Re: sigma 80-400

    mijn witbelans op-3
    WB??????????? Volgens mij bedoel je EV.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: sigma 80-400

      Dat begrijp ik ook niet? WB op -3?
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • #4
        Re: sigma 80-400

        mischien doe of zie ik het verkeerd maar het staat in het boekje van nikon toch beschreven als witbelans en ik duw aan de achterkant van de camera de knop wb in en draai aan de voorste wieltje om naar -3 of +3 te gaan terwijl de witbelans op automatisch staat.

        groetjes saaby

        Comment


        • #5
          Re: sigma 80-400

          Ok, maar dat helpt niet tegen uitgebrande vlekken.
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Re: sigma 80-400

            is wel minder(soms helemaal niet meer)uitgebrand als ik het langs deze weg doe maar als je een betere oplossing hebt zou ik deze graag weten

            groetjes saaby.

            Comment


            • #7
              Re: sigma 80-400

              ben er juist achter gekomen dat ik het verkeerde knopje gebruik er staat een knopje op met een + en een - en dit is de belichtingscorectie knop dit probleem is al opgelost.
              mischien nu het contrast op de camera nog wat verhogen.

              groetjes saaby.

              Comment


              • #8
                Re: sigma 80-400

                Dat zei janssen al meteen
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                Comment

                Working...
                X