Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 20 D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 20 D

    Beste foto liefhebbers

    Ik ben een beginner.ik heb een canon 20 D. met een tamron lens 28 300 , ik ben niet echt tevreden over de lens , ik ben regelmatig in Thailand waar het vochtig is. ik zou graag deze lens willen aanschaffen als goede allroundlens zodat ik niet teveel moet meenemen en wisselen van lens. Canon 28-300/3,5-5,6 EF L IS USM
    wat vinden julie van deze keuze , de lens kost wel een hoop geld maar wat ik gelzen heb is het ook prima materiaal. en kan tegen vochtige toestanden.

    hartelijk dank alvast.
    Stef

  • #2
    Re: Canon 20 D

    Oorspronkelijk geplaatst door belgistef
    Beste foto liefhebbers

    Ik ben een beginner.ik heb een canon 20 D. met een tamron lens 28 300 , ik ben niet echt tevreden over de lens , ik ben regelmatig in Thailand waar het vochtig is. ik zou graag deze lens willen aanschaffen als goede allroundlens zodat ik niet teveel moet meenemen en wisselen van lens. Canon 28-300/3,5-5,6 EF L IS USM
    wat vinden julie van deze keuze , de lens kost wel een hoop geld maar wat ik gelzen heb is het ook prima materiaal. en kan tegen vochtige toestanden.

    hartelijk dank alvast.
    Stef
    Het is zeker een prima lens als je dergelijke zoom nodig hebt zoals je ons min of meer laat verstaan en dit voor algemeen gebruik. De lens is vocht en stofbestendig en een reporterlens.
    Ga eens naar http://www.fredmiranda.com/reviews/s...page=12&stype=
    succes

    Comment


    • #3
      Re: Canon 20 D

      Is een prachtig lenske en niettegenstaande zijn groot bereik redelijk scherp.

      IS werkt ook supergoed op deze lens.

      Als je een L-lens wil met een groot zoombereik dan kan dit wel je ding zijn.

      Ze kost wat geld maar anders moet ge er 2 of 3 kopen om hetzelfde bereik te overbruggen.