Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon stopt er mee.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #2
    Re: Canon stopt er mee.

    Oorspronkelijk geplaatst door armani
    oef, daar had je mij
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

    FZ50

    Comment


    • #3
      Re: Canon stopt er mee.

      Inderdaad, titel is een lokkertje

      Comment


      • #4
        Re: Canon stopt er mee.

        das heel mooi, worden de oude analoge nog wat waard.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Canon stopt er mee.

          hallo :

          maar er is al een officiële correctie ondertussen :

          Canon considers halt to film camera development

          iemand zal te vlug gesproken hebben bij Canon


          gtx
          BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
          It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

          Comment


          • #6
            Re: Canon stopt er mee.

            Ik hoop echt dat ze niet stoppen. Heb gisteren nog zitten denken om er eentje aan te schaffen. Na het papier nu ook al de camera's, no no no

            Comment


            • #7
              Re: Canon stopt er mee.

              Zou het spijtig vinden mocht Canon nu reeds stoppen met de analoge SLR's, al zal ikzelf er geen meer aanschaffen.
              Er zullen nog "hardliners" genoeg zijn die nog een tijdlang met filmpjes zullen blijven werken en die gebruikersgroep zomaar negeren is een slag in het gezicht van al diegenen die steeds trouw hun fotomateriaal bij Canon gekocht hebben.
              Nu weten we uit het verleden dat Canon daar weinig moeite mee heeft: denk maar aan de omschakeling van FD naar EF lenzen.
              Op dat vlak is Nikon een trouwere bondgenoot denk ik (en neen, ik ben geen Nikonian )
              Greetz Geert.
              Canon gerief...

              Comment


              • #8
                Re: Canon stopt er mee.

                Oorspronkelijk geplaatst door GeertB
                Op dat vlak is Nikon een trouwere bondgenoot denk ik (en neen, ik ben geen Nikonian )
                Ja want die zijn al veel eerder met de analoge camera's gestopt, behalve de F6 en een speciale. Bij Canon staat er nog "camera development", dat zegt nog niets over produceren.
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                Comment


                • #9
                  Re: Canon stopt er mee.

                  LOL, check your facts


                  Zolang er geld te verdienen valt is ieder bedrijf een trouwe bondgenoot
                  Groeten,

                  Albert Jan

                  Website AJH
                  lidnummer: BD0371NL

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon stopt er mee.

                    Oorspronkelijk geplaatst door GeertB
                    Zou het spijtig vinden mocht Canon nu reeds stoppen met de analoge SLR's, al zal ikzelf er geen meer aanschaffen.
                    Er zullen nog "hardliners" genoeg zijn die nog een tijdlang met filmpjes zullen blijven werken en die gebruikersgroep zomaar negeren is een slag in het gezicht van al diegenen die steeds trouw hun fotomateriaal bij Canon gekocht hebben.
                    Nu weten we uit het verleden dat Canon daar weinig moeite mee heeft: denk maar aan de omschakeling van FD naar EF lenzen.
                    Op dat vlak is Nikon een trouwere bondgenoot denk ik (en neen, ik ben geen Nikonian )
                    is dat niet geleden van de T70 generatie ? nogal geluk dat ze af en toe eens breken met het bestaande, dat noemen ze vooruitgang ?
                    eos 350D - 50 mm f1.8 - 17-85 f4,6-5,6 IS USM - sigma 70-200

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon stopt er mee.

                      staat in deze krant vandaag
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon stopt er mee.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                        Na het papier nu ook al de camera's, no no no
                        ???
                        Welk papier? Bedoel je het Canon fotopapier of ...?
                        Een simpele Canon Powershot A530, maar ben er tevrèè mee ;-)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon stopt er mee.

                          In de krant gelezen dat sommige fotobureaus massaal papier opslaan omdat de productie ervan een vrije val maakt. Geen idee welk soort papier dat dan is, maar er is al rook, en ik vrees dat het vuur niet lang meer zal uitblijven

                          Uiteraard blijft "gewoon" wel fotopapier bestaan maar das een pleister op de wonde

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon stopt er mee.

                            Dat er geen analoge reflexen gemaakt worden is toch geen ramp er zijn er occasie genoeg te vinden. (ik ga mijne analoge canon nu wel niet weg doen, dat is straks een stuk antiek)
                            Ik denk eerder dat je binnekort geen ontwikkelproducten, papier en filmrolletjes meer gaat vinden. Het begint al zeldzaam te worden.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon stopt er mee.

                              Ik gebruik voor afdrukken gewoonlijk het Canon "Photo paper Pro" papier.
                              Vind dit tot nu toe de beste weergave's hebben.

                              Heeft er hier mischien iemand tips over welk ander papier te gebruiken moest de productie hiervan echt wegvallen?
                              Een simpele Canon Powershot A530, maar ben er tevrèè mee ;-)

                              Comment

                              Working...
                              X