Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Signature? help mij kiezen :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Signature? help mij kiezen :)

    Hey,

    Ik zou graag jullie raad eens horen i.v.m. mijn signature op mijn foto's. Ik heb 5 voorbeeldjes uitgewerkt, graag zou ik van jullie willen weten welk het het beste is

    Mijn voorkeur gaat uit naar 1 en 5.


    Thanks
    Cosmo
    flickr - personal website

  • #2
    Re: Signature? help mij kiezen

    Ik zou het bij 5 houden de andere zijn wat te opzichtig naar mijn mening. Nr 2 is ook nie slecht maar een totaal andere stijl. Ik weet niet wie je bent dus is het moelijk om te raden wat bij jouw stijl past.

    Grts Janvangent

    Hmmm effe je profiel gecheckt, je bent nieuw, jong en student => nr 2 dan maar!
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

    Comment


    • #3
      Re: Signature? help mij kiezen

      Ik vraag me af wat die Linux-pinguin daar te zoeken heeft. Ik weet niet of daar copyright op zit maar 't lijkt me toch beter dat beest alleen in te zetten bij iets dat ook op Linux betrekking heeft. Ik kies dus 5.

      Comment


      • #4
        Re: Signature? help mij kiezen

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
        Ik vraag me af wat die Linux-pinguin daar te zoeken heeft. Ik weet niet of daar copyright op zit maar 't lijkt me toch beter dat beest alleen in te zetten bij iets dat ook op Linux betrekking heeft. Ik kies dus 5.
        Die Linux Tux is gewoon cool. Ik denk niet dat het erg is dat ik die gebruik, mijn foto's zullen ook niet zo heel veel verspreid worden he .
        flickr - personal website

        Comment


        • #5
          Re: Signature? help mij kiezen

          Je weet nooit of je nog eens beroemd wordt. Maar doe wat je niet laten kunt, ik vind het in ieder geval nergens op slaan.

          Comment


          • #6
            Re: Signature? help mij kiezen

            Oorspronkelijk geplaatst door Cosmo
            mijn foto's zullen ook niet zo heel veel verspreid worden he .
            Dus je gaat hier nooit foto's posten ? Honderden mensen bekijken immers dit forum

            Als je per se die linux pinguin erbij wil, zou ik opteren voor nr 3 en anders nr 5 ...
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Re: Signature? help mij kiezen

              Drie en vijf bevallen me het meest, drie door de soberheid van het pure zwart afgewisseld met de "chaotischere" letters, vijf door het ietwat speelse in kleur en het geel van Tux (waar geen copyright op rust, aangezien het een onderdeel is van open sourced linux).
              Grtz Jay

              Comment


              • #8
                Re: Signature? help mij kiezen

                Oorspronkelijk geplaatst door Jay
                vijf door het ietwat speelse in kleur en het geel van Tux
                Ik zie geen tux bij 5.

                Comment


                • #9
                  Re: Signature? help mij kiezen

                  In ieder geval zonder Tux. Je neemt toch ook niet het logo van je autootje, je fiets of je fototoestel op in je signature? Verder moet je signature een beetje passen bij het werk dat je maakt vind ik. Werk je erg grafisch, dan is een sierlijke, ietwat ouderwets aandoende signature niet erg toepasselijk. Maak je daarentegen veel werk van ouderwetse snit, dan is een modern ogende, strakke signature niet op z'n plaats.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Signature? help mij kiezen

                    Inderdaad is gewoon zo'n logo overnemen not done vind ik. Maak er zelf eentje als je iets wil...
                    Daarom 5....

                    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                    Comment


                    • #11
                      Re: Signature? help mij kiezen

                      yep, hier ook nr vijf.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment

                      Working...
                      X