Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boeken over dig fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boeken over dig fotografie

    Zoals de subject reeds aangeeft had ik graag eens geweten welke boeken goed zijn voor een beginner in (digitale) fotografie.

    Zelf had ik vroeger een gewoon Fuji 6900 dig apparaat maar nu heb ik een Nikon D70S . Laat ik daar nu graag eens wat prof mee omgaan en had daarom eens van jullie geweten welk naslagwerk ik eens zou moeten raadplegen.

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Boeken over dig fotografie

    Ik heb het boek "digitale fotografie" van Erik Mansvelders (Hier wel bekend als ik het goed heb). Is voor beginners wel een aanrader vind ik...
    -= Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both. =- (Benjamin Franklin)

    Comment


    • #3
      Re: Boeken over dig fotografie

      hallo :

      ik heb naar aanleiding van de 2de thread de boeken van John Freeman gekocht in de Standaard @ 14,95 euro per stuk.

      Welke boeken hebben jullie in de kast staan, voor een beginnend fototgraaf. Waarin alles uitgelegd wordt over digitale fotografie (sluitertijd, focus, diafragma, enz enz) Misschien zouden jullie het ISBN nummer erbij kunnen zetten dan kan ik ze gaan bestellen/ of bij de bibliotheek kijken Alvast bedankt Orca45


      de moeite waard ... en elke foto is voorzien van Hoe de foto tot stand kwam

      gtx
      BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
      It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

      Comment


      • #4
        Re: Boeken over dig fotografie

        Digitale fotografie voor dummies, klinkt stom maar in bevattelijke termen wordt stap voor stap alles uitgelegd. Works fine for me! Heb wel de Engelse versie.

        Grts Janvangent

        (Thanks JePe)
        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

        Comment


        • #5
          Re: Boeken over dig fotografie

          Real World Camera Raw with Adobe Photoshop CS2 [Paperback] van Bruce Fraser

          groetjes, Nelson

          Comment


          • #6
            Re: Boeken over dig fotografie

            Dit topic is niet op zijn plaats in de Koopjeshoek; daarom verplaats ik het even naar een meer geschikt forum.

            Comment


            • #7
              Re: Boeken over dig fotografie

              Google

              Het Internet staat vol met artikels over fotografie. Begin eens bij http://www.belgiumdigital.com/

              Comment


              • #8
                Re: Boeken over dig fotografie

                National Geographic heeft net z'n boek over digitale fotografie ge-update. De eerste versie was niet al te best maar misschien is deze vernieuwde versie wel oke?

                Comment

                Working...
                X