Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstmis / Nieuwjaar

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerstmis / Nieuwjaar

    Moge vrede in het hart van alle mensen hier op BD zijn.
    Met welgemeende kerstgroeten en allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!

    John & Juliette

  • #2
    ook van mijnentwege aan alle BD-leden en hun familie, prettige feestdagen en het allerbeste toegewenst voor 2003.

    " Kan je iemands hand nemen, iemand omarmen, een schouderklop geven....
    Dan ben je gelukkig omdat je iemand helend kan raken ..... "

    groetjes,

    Luc

    Comment


    • #3
      Ook ik sluit mij hierbij aan. Dat de crew van BD nog heel veel kracht kunnen putten uit de positieve reakties die ze van duizenden krijgen. De allerbeste wensen voor iedereen van BD en dat we nog lang kunnen genieten van het werk en "zweet" van enkelen... Natuurlijk niet te vergeten al de reakties die wij "groenen" krijgen van iets "rijperen". Dus voor iedereen... een écht Zálig, genietend Kerst.

      Comment


      • #4
        prettige kerst, gelukkig nieuw jaar, dat al uw wensen mogen uitkomen, een ook veel succes aan iedereen die nu moet studeren!! studeren tijdens de feestdagen is écht rot hé!
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #5
          De laatste tijd wegens tijdgebrek niet zo veel meer op BD, komt wel weer....

          Maar toch van deze kant, FIJNE KERST, en een gelukkig nieuwjaar wens ik jullie volgende week wel..hihi

          Grtz,
          Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

          Comment


          • #6
            Hallo allemaal,

            Ook vanwege de BD-crew de allerbeste kerstwensen voor iedereen hier.
            Het afgelopen jaar was niet steeds makkelijk voor ons - en voor jullie ...
            Strubbelingen staken hier geregeld de kop op maar uiteindelijk hebben jullie - onze zeer dierbare forumleden - bewezen dat gezond verstand en een beetje begrip heel veel verschil kan uitmaken.
            Om met de woorden van "den Berre" te spreken: "Kunst (digitale fotografie is dat toch ook een beetje, neen?) helpt bijdragen tot verdraagzaamheid" - iets wat in onze hedendaagse maatschappij soms niet zo eenvoudig is.
            Maar jullie bewijzen in elk geval dat een grote groep mensen op een erg fijne en aangename manier kan "samenleven" hier in het forum.
            En uit die positieve sfeer van jullie halen we meer dan genoeg energie om ons te blijven inzetten voor de website en het forum.
            Het feit dat het in dit forum niet enkel om "de digitale fotografie" draait, maar ook om menselijkheid, warmte en behulpzaamheid maakt dat het een fijne plek is om te vertoeven.

            Een fijne Kerst gewenst aan iedereen vanwege de BD-crew,
            Jaja, Wim, Peter, Sven, Jimmy en Erik

            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Jaja, Wim, Peter, Sven, Jimmy en Erik,BD-Crew

              Een goed kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar 2003 met familie en vrienden toegewenst.
              En bedankt voor het vele werk en ongelofelijke inzet om zo door te gaan met deze prachtige DIGITALE FOTO SITE
              Eensgelijks voor alle BD leden sluit ik mij aan bij de andere topics

              Mvg Ad



              Comment


              • #8
                Ook ik wil mij aansluiten bij de voorgaande posts en iedereen heel fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2003 toewensen.

                Daarnaast wil ik iedereen bedanken die deze site tot zo'n geweldige site heeft gemaakt en ook als zodanig levend houdt.

                Groeten, Eric
                Groeten, Eric

                Nikon Coolpix 8800
                Fuji S602 Zoom

                Comment


                • #9
                  en ook ik wens iedereen een vrolijke kerst een een gezond en spoedig 2003!!
                  en dat er veel foto's genomen mogen worden
                  Back in full force!!!!

                  Comment


                  • #10
                    Mooi bericht, jaja. Het is hier goed toeven. Dank en het beste voor 2003! Maar waar kan ik nu zo'n badge verkrijgen? Helpt dat een heel klein beetje als steun?

                    Ronald

                    Originally posted by jaja
                    Hallo allemaal,

                    Ook vanwege de BD-crew de allerbeste kerstwensen voor iedereen hier.
                    Het afgelopen jaar was niet steeds makkelijk voor ons - en voor jullie ...
                    Strubbelingen staken hier geregeld de kop op maar uiteindelijk hebben jullie - onze zeer dierbare forumleden - bewezen dat gezond verstand en een beetje begrip heel veel verschil kan uitmaken.
                    Om met de woorden van "den Berre" te spreken: "Kunst (digitale fotografie is dat toch ook een beetje, neen?) helpt bijdragen tot verdraagzaamheid" - iets wat in onze hedendaagse maatschappij soms niet zo eenvoudig is.
                    Maar jullie bewijzen in elk geval dat een grote groep mensen op een erg fijne en aangename manier kan "samenleven" hier in het forum.
                    En uit die positieve sfeer van jullie halen we meer dan genoeg energie om ons te blijven inzetten voor de website en het forum.
                    Het feit dat het in dit forum niet enkel om "de digitale fotografie" draait, maar ook om menselijkheid, warmte en behulpzaamheid maakt dat het een fijne plek is om te vertoeven.

                    Een fijne Kerst gewenst aan iedereen vanwege de BD-crew,
                    Jaja, Wim, Peter, Sven, Jimmy en Erik


                    Groeten,
                    Ronald
                    http://fotografie.jouwweb.nl/

                    Comment


                    • #11
                      De beste wensen voor 2003 aan de hele BD-crew en alle BD-bezoekers!
                      Peter

                      http://www.belekes.be/

                      Comment


                      • #12
                        jaja, daar wordt ik helemaal stil van. Maar deze plek mag niet verdwijnen omdat er enkele stribbelingen zijn geweest. Nu heb ik goed praten, het zijn jullie (de BD-crew) die toch maar weer steeds de kracht, motivatie, en een pak vrije tijd moeten opofferen om dit alles draaiende te houden. Waarvoor m'n oprechte bewondering. Volhouden dus, en dus ook voor de hele BD-crew alles wat wenselijk is voor het nieuwe jaar.
                        mvg,
                        Geronimo
                        www.geronimosite.net

                        Comment


                        • #13
                          idd, vrede aan de mensen van goede wil.
                          Een vrolijke Kerst en fijn 2003 voor alle fototrekkers van BD.

                          Comment

                          Working...
                          X