Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paarden los in de wei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • paarden los in de wei

    sinds vorige week ben ik in het trotse bezig van een SLR namelijk een eos 350d. Ik ben de volgende dag gelijk foto's gaan maken met hoop op redelijke foto's omdat ik helemaal geen SLR gewent ben. dit is met de 18-55 mm lens gemaakt. de andere lens heb ik gister gekocht.
    Ik ben gek op paarden en daarom ook dit toestel gekocht omdat ik met mijn normale digitale camera al veel foto's van evenmenten maaktte en ik steeds vaker verzoek om fotoshoots en zo kreeg.
    Ik was erg blij verrast met zijn eerste serie. ik ben gelijk op m gaan fotograveren zodat ik het allemaal snel onder de knie krijg.

    dit is er 1. er kan nog veel aan veranderd worden zoals focus op 1 punt etc en meer diepte maar okee. dit was pas mijn eerste reeks

    canon eos 350d. canon 18-55 mm. canon 70-210 mm 3.4-3.5 USM
    Canon Powershot S3

  • #2
    Re: paarden los in de wei

    Wel mooi maar zou rechts toch nog een stukje wegcroppen(tot aan het schuurtje) en links een beetje meer ruimte geven
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: paarden los in de wei

      zo dan?
      en doe je dat om meer beweging in de foto te krijgen? of is dat ergens anders voor?

      canon eos 350d. canon 18-55 mm. canon 70-210 mm 3.4-3.5 USM
      Canon Powershot S3

      Comment


      • #4
        Re: paarden los in de wei

        Omdat een foto met dieren (en mensen trouwens ook) aangenamer oogt als er plaats is in de kijkrichting. Dit geldt nog meer voor een foto met bewegende dieren, die kun je niet tegen de kader laten aanlopen.
        Mooie foto trouwens, al heb ik de indruk dat je scherpte veliest bij de compressie.
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: paarden los in de wei

          dat is zeker waar want dit was een super groot weiland en dan kom je met een 18-55 niet zo ver. heb dus veel moeten croppen.
          en dit waren ook pas mijn eerst foto's met mijn camera.
          ik had hem toen net een paar uur. ik heb gister een canon 75-210.
          bedankt voor de uitleg trouwens!
          canon eos 350d. canon 18-55 mm. canon 70-210 mm 3.4-3.5 USM
          Canon Powershot S3

          Comment

          Working...
          X