Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik weet niet of het hier moet

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ik weet niet of het hier moet

    Maar ik dacht laat ik eens gezellig op de chat gaan...
    maar na het downlouden van de java, loopt mijn pc-ke vast...

    en nu .....

    kan ik nog ergens anders de java downlouden ??

    mirc heb ik er al opstaan...

    ben helaas geen pc wonder heb altijd ruzie met dat ding
    mvg
    gabriella
    Canon 300D en 350D
    canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
    canon 20-35 usm

  • #2
    Originally posted by gabriella
    Maar ik dacht laat ik eens gezellig op de chat gaan...
    maar na het downlouden van de java, loopt mijn pc-ke vast...

    en nu .....

    kan ik nog ergens anders de java downlouden ??

    mirc heb ik er al opstaan...

    ben helaas geen pc wonder heb altijd ruzie met dat ding
    Waarschijnlijk loopt als eerste de browser stuk.
    Wat heb je erop staan? Windows 95, Windows98, Windows2000 of XP of Mandrake, Redhat, Suse, MacOs.
    Wat voor browser gebruik je? Internet Explorer, Netsacpe, Opera enz.
    En natuurlijk welke versies.

    Dat is van belang om hier een zinnig antwoord op te kunnen geven.

    Comment


    • #3
      ik heb Win XP pro,

      en internet exp. 6.0
      mvg
      gabriella
      Canon 300D en 350D
      canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
      canon 20-35 usm

      Comment


      • #4
        Gabriella,


        je hoeft geen gebruik te maken van de java-chat als je mirc al op je pc hebt staan. De java-chat wordt gebruikt om mensen die geen kennis van irc hebben, snel en gemakkelijk op #BelgiumDigital binnen te laten komen.

        Heb je mirc (of een andere irc-client) dan hoef je alleen maar verbinding te maken met 1 van de servers van het Kreynet.

        Irc.krey.net is de algemene server.

        Eenmaal op kreynet ingelogd, hoef je alleen maar /join #BelgiumDigital te doen en ge zijt binnen.


        Veel plezier en ik zie u daar wel verschijnen


        m.vr.grt

        In every colour there's the light
        In every stone sleeps a crystal
        Remember the Shaman, when he used to say:
        "Man is the dream of the dolphin"

        Comment


        • #5
          Je kunt iig even de Service Pack 1 voor Internet Explorer 6 downloaden/installeren. Let op dat je wel kabel of adsl verbinding moet hebben ander ben je lang bezig met downloaden.
          Hij staat hier: http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=nl
          Het loste bij mij ook een aantal zaken op.

          Maar het probleem is volgen smij dat je op IE6.0 die java niet downloaden/draaien door het missen van de Java Virtual Machine in IE6.0. (ivm een verloren rechtzaak van SUN)
          Als ik mij niet vergis heeft microsoft nu zijn eigen virtual machine ontwikkeld en deze Service Pack 1 for WindowsXP (niet te verwarren met IE service pack 1) gedaan.

          Je kunt ook alleen de VM (virtual machine) update uitvoeren door een Windows Update te draaien of eens hier te kijken en te downloaden.
          Through the power of open source, Azure, and GitHub, Microsoft empowers Java developers to build and deploy your Java app, app server, or framework faster.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Richardc
            Je kunt iig even de Service Pack 1 voor Internet Explorer 6 downloaden/installeren. Let op dat je wel kabel of adsl verbinding moet hebben ander ben je lang bezig met downloaden.
            Hij staat hier: http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=nl
            Het loste bij mij ook een aantal zaken op.

            Maar het probleem is volgen smij dat je op IE6.0 die java niet downloaden/draaien door het missen van de Java Virtual Machine in IE6.0. (ivm een verloren rechtzaak van SUN)
            Als ik mij niet vergis heeft microsoft nu zijn eigen virtual machine ontwikkeld en deze Service Pack 1 for WindowsXP (niet te verwarren met IE service pack 1) gedaan.

            Je kunt ook alleen de VM (virtual machine) update uitvoeren door een Windows Update te draaien of eens hier te kijken en te downloaden.
            Through the power of open source, Azure, and GitHub, Microsoft empowers Java developers to build and deploy your Java app, app server, or framework faster.

            NEEE!
            http://java.sun.com/getjava/download.html
            Download deze Virtual machine maar, die van M$ zuigt, er zijn juist weer bugs in gevonden .
            En het lijkt mij maar logisch dat je de software vd uitvinder gebruikt he, ben je zeker dat hij compatibel is met de code.

            Tom


            PS: Sorry Richarddc, ik wil ni onder uw duiven schieten ofzo, enkel een kleine correctie
            --Canon PS A40--
            --BD0180BE--

            Comment


            • #7
              Originally posted by dentomme
              NEEE!
              http://java.sun.com/getjava/download.html
              Download deze Virtual machine maar, die van M$ zuigt, er zijn juist weer bugs in gevonden .
              En het lijkt mij maar logisch dat je de software vd uitvinder gebruikt he, ben je zeker dat hij compatibel is met de code.

              Tom


              PS: Sorry Richardc, ik wil ni onder uw duiven schieten ofzo, enkel een kleine correctie
              Hehe dat maakt niet uit, maar dat hij nu gratis is te downloaden bij SUN is niet zo geweest. Na de rechtzaak die M$ verloor was de VM alleen maar via betaling van SUN te krijgen.
              Uiteraard is die van SUN beter maar wist dus niet dat hij nu GRATIS is te downen bij SUN.

              Das dan de beste optie natuurlijk.

              Comment


              • #8
                Als je het ook over den duvel hebt!
                Net verschenen perbericht over de M$ en SUN Virtual Machine kwestie:

                Comment


                • #9
                  Idd, ik las het ook net op zdnet.
                  Maar ik heb nooit iets gehoord of gemerkt van betalen voor java, dit zou dom geweest zijn. De VM is te vergelijken met de flash-plugin, zonder kan je geen java-programma's draaien en dan zouden ze toch wel in hun eigen vel snijden he. In die drie jaar tijd dat ik met java bezig ben heb ik nog nooit iets moeten betalen...vreemd.
                  In ieder geval, gabriella, download de versie van Sun maar

                  Tom
                  --Canon PS A40--
                  --BD0180BE--

                  Comment

                  Working...
                  X