Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

andere vraag over pbase

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • andere vraag over pbase

    Ik heb een account bij pbase. Met verschillende albums. Ik zou nu drie van die albums in een andere account willen zetten. Dus zelfstandig en niet meer van mij. Kan dat? kan ik die kopieëren? of moet ik die bewerking helemaal opnieuw beginnen? Thx
    Act

  • #2
    Een tweede vraag. Als ik alles moet kopiëren, is er dan een manier om meer foto's te selecteren, of moet ik ze één per één terug opzetten? Ik heb al geprobeerd van die in groep te selecteren, maar blijkbaar lukt mij dat niet.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Act
      Ik zou nu drie van die albums in een andere account willen zetten. Dus zelfstandig en niet meer van mij. Kan dat? kan ik die kopieëren? of moet ik die bewerking helemaal opnieuw beginnen? Thx
      Ik weet niet of het mogelijk is om ze te transfereren naar een andere account...

      Je kunt wel alle jpg files in één zip steken... Dan upload je die zip file naar een gewenst album en pbase doet de rest...
      Een paar dagen geleden heb ik zo een zip van 28 Mb geupload. Dat werkt dus vast en zeker. Hou er wel rekening mee dat dit een eind kan duren...

      Groeten,
      550D - Canon 15-85 f/3.5-5.6 IS USM - Tamron SP 90 mm F2.8 Di VC USD Macro 1:1 - Tamron SP 70 300 mm f4 5.6 di vc usd
      http://www.photos-by-gianni.be

      Comment


      • #4
        daar heb ik ook al eens naar gezocht en niet gevonden, Act
        Ik denk dus dat het niet kan.
        Groeten
        Eddy

        Comment

        Working...
        X