Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pbase

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pbase

    Wat zijn de voordelen als ik betaal voor pbase. Behalve het direct linken naar foto's dan, hebben ze dus nog andere voordelen en wat kost een jaarabonnement op pbase ?

  • #2
    pbase is gratis maar als je iets betaalt (zie hoofdpagina) dan kun je ook linken en nog andere zaken...
    Hoe hij (blijkbaar nog een student) het kan redden is voor mij een vraagteken....
    Er moeten nu toch al meer dan 4.000.000 foto's op z'n site staan...
    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

    Comment


    • #3
      Hoi, ik heb vandaag net gekeken bij Pbase, en het wordt voor nieuwe gebruikers betalend. De mensen die tot op heden al een bijdrage betaalden hoeven zich hieromtrent nog geen zorgen te maken. Voor zover ik kan uitmaken van de uitleg.

      Voor de rest betalen...

      Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

      Comment


      • #4
        Hoi,

        Ik heb wel nog geen digitale camera maar had toch op 8 dec. een accountje opgezet... Blijkbaar kon ik onbewust in de toekomst zien

        De prijs lijkt $23 voor een jaar te zijn. En je krijgt dan 100 Mb space.

        Hoeveel space heb je eigenlijk als je niet betaalt, want dan zie ik toch nergens staan? Een 'used space' functie heb ik ook nog niet tegengekomen...

        Intussen zijn het meer dan 7.000.000 foto's !

        Groetjes,
        550D - Canon 15-85 f/3.5-5.6 IS USM - Tamron SP 90 mm F2.8 Di VC USD Macro 1:1 - Tamron SP 70 300 mm f4 5.6 di vc usd
        http://www.photos-by-gianni.be

        Comment

        Working...
        X