Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleemke in Photoshop CS2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleemke in Photoshop CS2

    Goeiemiddag,

    In mijn mac heb ik al een tijd PS CS2 en sinds kort verspringt mijn cursor irritant naar de zijkant van mijn openstaande pagina, ik had het niet voordien en in mijn pc nooit dit probleem eerder gekend.
    Dit maakt het zogoed als onmogelijk een deftige bewerking te doen met eender welke tool.

    Zou dit een software probleem zijn die opduikt en bij iemand gekend?
    Misschien iemand die hier een oplossing voor heeft?

    Ik sluit eventueel niet uit dat mijn kleinkindje op een toets klikte en dat de oorzaak zou zijn dat er iets in de instellingen gewijzigd zou zijn alhoewel mij toen niet meteen iets opviel.

    Iemand een oplossing aub?

    Alvast bedankt,
    Ingrid
    Groetjes, Beauke
    Mijn foto's

  • #2
    Re: Probleemke in Photoshop CS2

    Misschien een probleem met je optische muis?
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

    Comment


    • #3
      Re: Probleemke in Photoshop CS2

      Oorspronkelijk geplaatst door Beauke
      Goeiemiddag,

      In mijn mac heb ik al een tijd PS CS2 en sinds kort verspringt mijn cursor irritant naar de zijkant van mijn openstaande pagina, ik had het niet voordien en in mijn pc nooit dit probleem eerder gekend.
      Dit maakt het zogoed als onmogelijk een deftige bewerking te doen met eender welke tool.

      Zou dit een software probleem zijn die opduikt en bij iemand gekend?
      Misschien iemand die hier een oplossing voor heeft?

      Ik sluit eventueel niet uit dat mijn kleinkindje op een toets klikte en dat de oorzaak zou zijn dat er iets in de instellingen gewijzigd zou zijn alhoewel mij toen niet meteen iets opviel.

      Iemand een oplossing aub?

      Alvast bedankt,
      Ingrid



      heb je dit probleem enkel in photoshop? welk type muis ggebruik je en met welke ondergrond?

      Comment


      • #4
        Re: Probleemke in Photoshop CS2

        Ik heb dit probleem ook met mijn 1,5 jaar oude optische muis van Microsoft. Maar de ene keer is het erger dan de andere keer, dus hou ik ze voorlopig nog wel even...
        Hilde

        Comment


        • #5
          Re: Probleemke in Photoshop CS2

          Oorspronkelijk geplaatst door iedel
          Ik heb dit probleem ook met mijn 1,5 jaar oude optische muis van Microsoft. Maar de ene keer is het erger dan de andere keer, dus hou ik ze voorlopig nog wel even...
          meestal is dit niet het probleem van de muis, maar de ondergrond. probeer eens op een gewoon wit papier als ondergrond, indien het blijft duren moet je verder zoeken. mogelijkheden, slecht contact usb aansluiting op klavier, eens proberen rechtstreeks (niet via klavier) aan te sluiten.

          Comment


          • #6
            Re: Probleemke in Photoshop CS2

            Ik heb al met 3 soorten getest, een MacMouse, de apple Wireless, en een Logitech (kleine laptop ook wireless) en heb het bij alledrie.

            Mijn ondergrond is een bureau met granietsteen.
            Groetjes, Beauke
            Mijn foto's

            Comment


            • #7
              Re: Probleemke in Photoshop CS2

              Ik heb het enkel in Photoshop en voordien had ik het ook niet.
              Groetjes, Beauke
              Mijn foto's

              Comment


              • #8
                Re: Probleemke in Photoshop CS2

                Bij mij ligt het probleem echt bij de muis, heb het niet met die van mijn zoon.
                Maar een graniet ondergrond lijkt me toch niet echt ideaal. Ik zou eens proberen met een muismat (geen rood-kleurige) Succes in elk geval !
                Hilde

                Comment


                • #9
                  Re: Probleemke in Photoshop CS2

                  Ligt volgens mij niet aan de ondergrond hoor, ik werk daar al zolang op en nooit eerder problemen.

                  Ik heb intussen de 3 muizen getest op een wit blad en nog altijd hetzelfde probleem.
                  Groetjes, Beauke
                  Mijn foto's

                  Comment


                  • #10
                    Re: Probleemke in Photoshop CS2

                    Misschien heeft de kat met uw muisjes gespeeld ? Nee, grapje, ik zou het echt niet meer weten dan. Als het alleen in Photoshop is, zou ik anders als laatste oplossing eens dit programma herinstalleren, je weet maar nooit...
                    Hilde

                    Comment


                    • #11
                      Re: Probleemke in Photoshop CS2

                      Oorspronkelijk geplaatst door Beauke
                      Ligt volgens mij niet aan de ondergrond hoor, ik werk daar al zolang op en nooit eerder problemen.

                      Ik heb intussen de 3 muizen getest op een wit blad en nog altijd hetzelfde probleem.
                      herinstaleren zou ik niet dadelijk doen, maar wel de voorkeuren weggooien.

                      Comment

                      Working...
                      X