Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meerkoet met kleintje.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meerkoet met kleintje.



    Mvg
    Luc
    Nieuwe website

  • #2
    Re: Meerkoet met kleintje.

    Ziet er steeds beter uit
    Ik begin toch ook te vrezen voor afkickverschijnselen als die week om is
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: Meerkoet met kleintje.

      Mooi alleen die witte vlek op z'n kop zit er wat over he,'k weet het,nie gemakkelijk
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Meerkoet met kleintje.

        leuk en teder moment.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Meerkoet met kleintje.

          Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
          Mooi alleen die witte vlek op z'n kop zit er wat over he,'k weet het,nie gemakkelijk
          Maar toch een mooie!

          Grtz,Fabienne
          Spiegels zouden er goed aan doen, even na te denken voor ze de beelden terugkaatsen.
          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
          The name of the game is to fill the frame!
          http://Fabke.fotopic.net

          Comment


          • #6
            Re: Meerkoet met kleintje.

            En? al spierpijn?
            Helemaal niet slecht dit, op het witte koppie na dan en een liefelijk beeld ook nog.
            Hoever zat je er nu vandaan?
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Meerkoet met kleintje.

              Ik ben heel slecht in het schatten van de afstand, maar ik denk ± 15 à 20 m
              Nieuwe website

              Comment


              • #8
                Re: Meerkoet met kleintje.

                Oorspronkelijk geplaatst door remip
                Ik ben heel slecht in het schatten van de afstand, maar ik denk ± 15 à 20 m
                Das best nog wel een behoorlijke afstand, zelfs voor een 600.
                Dat is op de IIn x 1.3 = 780mm

                Ik heb toen met mijn 350D en de 100-400mm, vogels geschoten op 4-5 meter om ze beeldvullend te krijgen. Dan zat ik met 1.6 ook al op 640mm.

                Ik geloof best dat je hier een HEEL zwaar statief voor nodig hebt, misschien nog wel met een zak zand eronder om de boel stil te houden.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Meerkoet met kleintje.

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                  Das best nog wel een behoorlijke afstand, zelfs voor een 600.
                  Dat is op de IIn x 1.3 = 780mm

                  Ik heb toen met mijn 350D en de 100-400mm, vogels geschoten op 4-5 meter om ze beeldvullend te krijgen. Dan zat ik met 1.6 ook al op 640mm.

                  Ik geloof best dat je hier een HEEL zwaar statief voor nodig hebt, misschien nog wel met een zak zand eronder om de boel stil te houden.
                  Yep, en daarom durf ik stellen dat er wat mis is met de scherpte. Het beeld lijkt (heel miniem) bewogen. De scherpte is wat opgekrikt met USM waarschijnlijk, maar retescherp zou ik dit beeld niet durven noemen...
                  Sommigen zullen beweren dat ik te streng ben - en misschien is dat wel zo. Maar ik blijf liever eerlijk...
                  Greetz, Kariboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Meerkoet met kleintje.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                    Yep, en daarom durf ik stellen dat er wat mis is met de scherpte. Het beeld lijkt (heel miniem) bewogen. De scherpte is wat opgekrikt met USM waarschijnlijk, maar retescherp zou ik dit beeld niet durven noemen...
                    Sommigen zullen beweren dat ik te streng ben - en misschien is dat wel zo. Maar ik blijf liever eerlijk...
                    Greetz, Kariboe
                    Volgens mij heb je gelijk.
                    fotosite

                    Comment


                    • #11
                      Re: Meerkoet met kleintje.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                      Yep, en daarom durf ik stellen dat er wat mis is met de scherpte. Het beeld lijkt (heel miniem) bewogen. De scherpte is wat opgekrikt met USM waarschijnlijk, maar retescherp zou ik dit beeld niet durven noemen...
                      Sommigen zullen beweren dat ik te streng ben - en misschien is dat wel zo. Maar ik blijf liever eerlijk...
                      Greetz, Kariboe
                      Je hebt inderdaad een heel goed statief nodig, het mijne van manfrotto is zelfs te licht voor mijn 300 f/2.8, gelukkig heb ik er eentje kunnen lenen van Servo voor een paar dagen (waarvoor dank ) maar ook dat statief was niet opgewassen tegen de 7 kg en de 600 - 840 of 1200 mm. Als je dan het weer wat tegen hebt ......

                      Ik ga één van dezer dagen mijn licht eens opsteken bij HOTZ voor een statief.

                      Mvg
                      Luc
                      Nieuwe website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Meerkoet met kleintje.

                        Oorspronkelijk geplaatst door remip
                        Je hebt inderdaad een heel goed statief nodig, het mijne van manfrotto is zelfs te licht voor mijn 300 f/2.8, gelukkig heb ik er eentje kunnen lenen van Servo voor een paar dagen (waarvoor dank ) maar ook dat statief was niet opgewassen tegen de 7 kg en de 600 - 840 of 1200 mm. Als je dan het weer wat tegen hebt ......

                        Ik ga één van dezer dagen mijn licht eens opsteken bij HOTZ voor een statief.

                        Mvg
                        Luc
                        Ga je dan deze lens kopen?
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Meerkoet met kleintje.

                          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                          Ga je dan deze lens kopen?
                          Sponser gezocht. Het is een dijk van een lens, maar de prijs ook,op een monopod zie ik het ook niet zitten,vandaar dat het nieuwe statief dat ik me ga aanschaffen voor mijn 300 f/2.8, zal ook in de toekomst dienen voor de 500 f/4IS ofwel de 600f/4IS.

                          Mvg
                          Luc

                          ( Kerstman)
                          Nieuwe website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Meerkoet met kleintje.

                            Oorspronkelijk geplaatst door remip
                            Sponser gezocht. Het is een dijk van een lens, maar de prijs ook,op een monopod zie ik het ook niet zitten,vandaar dat het nieuwe statief dat ik me ga aanschaffen voor mijn 300 f/2.8, zal ook in de toekomst dienen voor de 500 f/4IS ofwel de 600f/4IS.

                            Mvg
                            Luc

                            ( Kerstman)
                            Het is in ieder geval een nobel streven Maar waarom geen mono proberen? Die jongens op het voetbalveld doen niet anders. En zal ik je wat vertellen? Mijn 100-400 doet het beter op IS uit het handje dan op zonder op een statief Maar dat zal ook wel aan mijn statief liggen
                            Succes bij de aanschaf. Ik gun het je van harte. En ik weet zeker als je een paar weken met die lens schiet dat je wereldplaatjes maakt.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Meerkoet met kleintje.

                              Oorspronkelijk geplaatst door remip
                              Sponser gezocht. Het is een dijk van een lens, maar de prijs ook,op een monopod zie ik het ook niet zitten,vandaar dat het nieuwe statief dat ik me ga aanschaffen voor mijn 300 f/2.8, zal ook in de toekomst dienen voor de 500 f/4IS ofwel de 600f/4IS.

                              Mvg
                              Luc

                              ( Kerstman)
                              Ik kan me voorstellen als je even in de hemel bent geweest, dat je er zo vlug mogelijk weer wil zijn
                              Ik wens je veel geduld en veel sponsors...
                              Maar wel niet onder mijn duiven schieten hoor - ik ben ook hopeloos op zoek naar sponsors
                              Love the Kerstman toooo !!!
                              Greetz, Kariboe
                              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                              Comment

                              Working...
                              X