Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Service

    Even een ervaring die ik graag wil delen hier op het forum.

    Ik ben vrij gevoelig aan de service die ik krijg in winkels en dergelijke.
    Is die goed, helpen ze mij verder met de glimlach, ... dan hebben ze aan mij een vaste klant. Het omgekeerde is ook waar ...

    Nu ga ik reeds enkele jaren voor bijna al mijn foto-materiaal naar top-foto.de .
    Voor mij is dit een kleine 2 uur rijden en sommige mensen stellen zich hier dan ook vragen bij. Mijn antwoord is altijd dat de prijzen er zeer goed zijn en de service ook.

    En dit weekend is dit bevestigd. (en nog geen klein beetje )

    Ingo had gebeld om te zeggen dat mijn 300D hersteld was en dat ik hem mocht komen ophalen. Door gebrek aan tijd kon ik pas vrijdag naar Düren rijden. Dus vrijdag enkele uren vroeger gestopt op het werk, de wagen in en naar Duitsland. Om 16u55 stond ik voor de winkel en wat bleek. Uitzonderlijk gesloten om 17u. Even binnensmonds gevloekt en dan toch maar de GSM nummer geprobeerd die op de vitrine stond. Ik had onmiddelijk Ingo aan de lijn die mij vertelde dat het al een week op de site stond dat de winkel vroeger zou gesloten zijn, maar hij stelde mij voor van het toestel maandag op te sturen. Ik zei hem dat ik maandag zou terugbellen.

    Nog geen 5 minuten later krijg ik telefoon van Ingo.
    Of wij nu in Düren waren, van waar we juist afkomstig waren.
    En dan vroeg hij of het goed was als hij het toestel de dag erna (zaterdag) tot bij mij thuis bracht.
    Zaterdag om 17u30 had ik mijn 300D weer in handen. Ik heb Ingo vriendelijk bedankt en ik denk dat ik voortaan alles bij top-foto.de ga halen.
    Canon PowerShot A80 is back alive !!!

  • #2
    Re: Service

    hallo :


    soms wordt topfoto een beetje vergeten op dit forum, maar
    voor o.a. nieuwe toestellen heeft hij altijd scherpe prijzen, en
    steeds goeie service en een paar eurotjes verschil wegen hier
    niet tegen op


    gtx
    BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
    It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

    Comment


    • #3
      Re: Service

      Ik heb mijn camera er ook gekocht, de naam zegt het al top-foto
      Mvg, drh

      "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

      Comment


      • #4
        Re: Service

        Ja ... ik kan er ook over meespreken,
        ze poetsen er zelfs je sensor, gratis en voor niets, (als je er je toestel kocht).
        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

        Comment


        • #5
          Re: Service

          Hallo iedereen , ik ben nieuw hier en heb een vraag ivm de hier alom geprezen winkel TopFoto in Duren.

          Kan je daar gewoon naartoe rijden en in de winkel kopen (zoals in pakweg een vandenborre) of moet je toch eerst online een bestelling doen voor je iets kan afhalen ?
          Als mijn Duits goed is lees ik op de site dat het niet nodig is om online te bestellen, maar ik had het toch graag uit eerste hand vernomen voor ik naar ginder tuf

          Ik hoor het graag

          Comment


          • #6
            Re: Service

            Oorspronkelijk geplaatst door FootErotica
            Hallo iedereen , ik ben nieuw hier en heb een vraag ivm de hier alom geprezen winkel TopFoto in Duren.

            Kan je daar gewoon naartoe rijden en in de winkel kopen (zoals in pakweg een vandenborre) of moet je toch eerst online een bestelling doen voor je iets kan afhalen ?
            Als mijn Duits goed is lees ik op de site dat het niet nodig is om online te bestellen, maar ik had het toch graag uit eerste hand vernomen voor ik naar ginder tuf

            Ik hoor het graag
            best eventueel een mailtje sturen dat ze het opzij leggen of zo... en dat mag in het nederlands hoor....

            Lesley.
            -=- Light is the key...

            Comment


            • #7
              Re: Service

              Ge kunt het aan de man eerst vragen via mail in het Nederlands want hij spreekt die taal beter als sommige bewoners van ons Belgenland .

              I.v.m. de service nog een anecdote . Enkele dagen terug was ik met mijn broer naar Ingo gereden . In Düren aangekomen was het daar zo stil . Feestdag !!!
              In eens komt Ingo daar aangereden met de auto . Stond daar nog een klant uit België die ook op een misse was gekomen . Had die niet beter gevonden dan Ingo op te bellen en deze was in zijn auto gesprongen en naar de winkel gereden.
              Van een service gesproken . Hij heeft toen ook nog gratis mijn sensor gekuist .

              Comment


              • #8
                Re: Service

                Ja ik heb maandag een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen. Vandaag nog maar eentje sturen..

                Nog 1 vraagje : zijn de handleidingen in het engels of nederlands bij Top Foto ?

                Wederom bedankt

                Comment


                • #9
                  Re: Service

                  Oorspronkelijk geplaatst door FootErotica
                  Ja ik heb maandag een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen. Vandaag nog maar eentje sturen..

                  Nog 1 vraagje : zijn de handleidingen in het engels of nederlands bij Top Foto ?

                  Wederom bedankt
                  duits
                  -=- Light is the key...

                  Comment

                  Working...
                  X