Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EMS Taxipost niet te betrouwen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EMS Taxipost niet te betrouwen

    [FONT=Comic Sans MS][/font=Comic Sans MS]Beste BD-leden, Een bestelling onder rembours gedaan bij AC Foto Aachen op 6/12. Op 18/12 wordt het pakje vruchteloos bij mij gepresenteerd, niet thuis. Neem dezelfde voormiddag nog telefonisch contact met EMS. Levering zou gebeuren op 19/12 in de namiddag. de ganse namiddag thuisgebleven... geen pakje.
    Het is nu ondertussen de derde keer dat ik een afspraak vastleg met dit bedrijf met telkens de stellige garantie dat de levering zal gebeuren volgens afspraak. Dus niets van dat alles. Schandelijke praktijken. Weer eens zo'n een bedrijf met overheidssteun. Gedoemd om te verdwijnen noem ik dat, niet? Groetjes, Pol.
    Zeer tevreden met mijn Nikon Coolpix 5700.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    heel vreemd .. ik werk al jaren met taxipost .. en ben er een heel tevreden klant .. voor een klein supplementje komt je zending zelf dezelfde dag aan ..

    je bent de hele namiddag thuis gebleven .. van hoelaat tot hoelaat? want voor taxipost is dat niet van 13 tot 17u

    maak anders een afspraak dat je het zal ophalen in een postkantoor bij je in de buurt, kan je bellen voor dat je langs gaat of het er als is .. en kan je het ophalen .. hoef je niet speciaal thuis te blijven als dat een probleem is in deze cadeautjes-jacht dagen

    Comment


    • #3
      als zending van duitse post komt kan je dat niet laten klaarleggen in je plaatselijk postkantoor.reden:duitse post is alle vertrouwen in belgische post kwijt en wil pakje traceerbaar houden.

      Comment


      • #4
        Yoep, hier moet ik U tegenspreken.

        Ik heb onlangs een verzending van de Deutsche Post laten aan de kant leggen. EMS Taxipost was hier geweest, en ik moest bellen naar de lokale depot.

        Toen ik belde kon ik kiezen, wegleggen van het pakje voor mij, ofwel de volgende dag opnieuw laten aanbieden.
        En ik heb het pakje kunnen traceren van in duitsland tot het hier in Tielt in het postkantoor kwam.

        Groetjes
        Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

        Comment


        • #5
          Hi Pol,
          Ik heb verleden maandag avond mijn SB80-DX flits onder rembours besteld bij AC Foto Aachen en het pakje werd donderdag namiddag keurig afgeleverd, goed verpakt, perfecte rekening zoals aangegeven, in een woord uitstekende levering. Trouwens bij deze gelegenheid kan ik mijn tevredenheid uiten over de goede prijzen die door AC Foto Aachen gegeven wordt. Al mijn digitaal materiaal komt vandaar, maar de vorige bestellingen had ik in Aachen zelf afgehaald vanwege het belangrijke bedrag. Trouwens de bediening ginder is zelfs in het nederlands!
          Groetjes
          Frans

          Comment


          • #6
            <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
            Bedankt voor de reacties. Heb bij mijn eerste contactname met EMS voorgesteld om het pakje af te leveren in het lokaal postkantoor om onnodig thuis blijven te vermijden. Dit was volgens de woordvoerdster wat moeilijk en er zouden bovendien extra kosten aan te pas komen. Dus wel degelijk moeilijkheden bij taxipost. Misschien ben ik een uitzondering tussen de vele tevreden klanten. Verder heb ik niets aan te merken ivm AC FOTO. Inderdaad goeie prijs, netjes verpakt en gefaktureerd op 13/12 voor een bestelling op 6/12. Dus wel goed opgevolgd. Het pakje is blijkbaar toch nog 10 dagen onderweg geweest.Wel wat lang, vind ik.Groetjes, Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #7
              <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
              Beste Frans_VDM, BTW die Flits van Nikon, de SB80 DX, zou die geschikt zijn voor de Coolpix 5700 ? Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                effe iest vragen
                Heeft ac foto Aachen een website??
                Greets
                Silver

                http://www.silver.web-log.nl

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Silver
                  effe iest vragen
                  Heeft ac foto Aachen een website??

                  inderdaad Silver :
                  http://www.internetfoto.de

                  groetjes, Luc

                  Comment


                  • #10
                    Pol,
                    Wat die flits SB80-DX betreft, je kan met de 5700 niet alle functie's gebruiken tov de D100/D1/D1x serie.
                    D-TTL flash control (available with the SB-80DX, SB-50DX and SB-28DX) is not supported, The COOLPIX5700 does not support power zoom. The COOLPIX5700 does not support AF-assist illumination, or red-eye reduction using the red-eye reduction lamp on the external Speedlight.
                    Dit kun je zien op de manual blz 138 van de engelse versie. Dezelfde regels ook voor de 5000 van Nikon. Ik heb speciaal deze week de manuals even gedownload om dat na te trekken omdat ik nogal wat vragen had met de wirelles gebruik van de SB80-DX. Ik heb de laatste dagen nogal wat getest met deze flitser want als je alle mogelijkheden wilt onderzoeken is er wel wat werk. Ik heb wel een link gevonden waar ik opvoorhand de ingescande manual kon downloaden zie hiervoor: http://d100.topcities.com/d100accessories/sb80dx/sb80dx.html
                    Voor mijn D100 is dit een formidable flits met vooral de DTTL mode, powerzoom en de AF-assist illumination die hier met de externe flash werkt tot 10 meter. Zelfs in volledige duisternis werkt de autofocus razend snel met mijn AF35-70/2.8D lens + de SB80-DX. Ik vind het spijtig dat je deze belangrijke functie niet kunt gebruiken. Als ik de tekst goed leest kan de wel de TTL mode van de SB80-DX en de Nikon 5700 gebruiken. Het verschil van TTL mode en DTTL mode is dat de camera de afstand ook in rekening brengt voor de berekening van de belichting vandaar dat je hiervoor de D lens versie moet hebben en die ontbreken op de Nikon 5000 en 5700.

                    link voor Ac Foto:
                    http://www.ac-foto.com/ger/produkte.php

                    Groetjes
                    Frans

                    Comment


                    • #11
                      Bedankt mensen....
                      Greets
                      Silver

                      http://www.silver.web-log.nl

                      Comment

                      Working...
                      X