Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EMS Taxipost niet te betrouwen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EMS Taxipost niet te betrouwen

    [FONT=Comic Sans MS][/font=Comic Sans MS]Beste BD-leden, Een bestelling onder rembours gedaan bij AC Foto Aachen op 6/12. Op 18/12 wordt het pakje vruchteloos bij mij gepresenteerd, niet thuis. Neem dezelfde voormiddag nog telefonisch contact met EMS. Levering zou gebeuren op 19/12 in de namiddag. de ganse namiddag thuisgebleven... geen pakje.
    Het is nu ondertussen de derde keer dat ik een afspraak vastleg met dit bedrijf met telkens de stellige garantie dat de levering zal gebeuren volgens afspraak. Dus niets van dat alles. Schandelijke praktijken. Weer eens zo'n een bedrijf met overheidssteun. Gedoemd om te verdwijnen noem ik dat, niet? Groetjes, Pol.
    Zeer tevreden met mijn Nikon Coolpix 5700.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    heel vreemd .. ik werk al jaren met taxipost .. en ben er een heel tevreden klant .. voor een klein supplementje komt je zending zelf dezelfde dag aan ..

    je bent de hele namiddag thuis gebleven .. van hoelaat tot hoelaat? want voor taxipost is dat niet van 13 tot 17u

    maak anders een afspraak dat je het zal ophalen in een postkantoor bij je in de buurt, kan je bellen voor dat je langs gaat of het er als is .. en kan je het ophalen .. hoef je niet speciaal thuis te blijven als dat een probleem is in deze cadeautjes-jacht dagen

    Comment


    • #3
      als zending van duitse post komt kan je dat niet laten klaarleggen in je plaatselijk postkantoor.reden:duitse post is alle vertrouwen in belgische post kwijt en wil pakje traceerbaar houden.

      Comment


      • #4
        Yoep, hier moet ik U tegenspreken.

        Ik heb onlangs een verzending van de Deutsche Post laten aan de kant leggen. EMS Taxipost was hier geweest, en ik moest bellen naar de lokale depot.