Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carrie Rodriguez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Carrie Rodriguez

    Van de week in Bergen op Zoom naar een concert van Carrie Rodriguez geweest. Concert was goed.
    De foto's zijn allemaal behandeld met Noise Ninja.

    1/30 5.6 iso1600 200mm


    1/20 5.6 iso1600 200mm


    1/30 5.6 iso1600 82mm
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

  • #2
    Re: Carrie Rodriguez

    1/20 op 200mm

    Die 2de is het gelaat niet 100% scherp, but pfff who cares . De rest is wel scherp, en dat op die sluiterstijden

    Alleen bij de 1ste is de compo minder, en de 3de vind ik de beste uit de reeks

    Comment


    • #3
      Re: Carrie Rodriguez

      Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
      1/20 op 200mm
      Met VR.....

      Ik hoop het de volgende keer te kunnen doen met een 80-200 2.8, zonder VR, maar een betere lens denk ik.

      Volgende vrijdag herkansing.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Carrie Rodriguez

        met welk materiaal heb je dit getrokken? Want met zo een hoge ISO waarde (1600) en toch zo weinig ruis zien! Ofwel heeft Noise Ninja het werk goed gedaan
        SHARPimages.be

        Comment


        • #5
          Re: Carrie Rodriguez

          Oorspronkelijk geplaatst door FrederikV
          met welk materiaal heb je dit getrokken? Want met zo een hoge ISO waarde (1600) en toch zo weinig ruis zien! Ofwel heeft Noise Ninja het werk goed gedaan
          D200 en die staat toch niet bekend als ruisarm.

          Zo kwam de foto uit de RAW converter, dus alle verhalen over ruis en een D200........
          Last edited by hjanssen; 20 mei 2006, 17:26.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Carrie Rodriguez

            zo zie je maar D200 aan de top
            Ervaring is misschien toch nog altijd beter dan kritische reviews
            SHARPimages.be

            Comment


            • #7
              Re: Carrie Rodriguez

              als je een correcte belichting doet, heb je automatisch weinig ruis
              ja zelfs met nen D70

              mis beetje punch
              iets meer zwarting toepassen (contrast)
              doe da dikwijls in NC (gewoon da checkboxeke aanvinken in photoeffects)
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Re: Carrie Rodriguez

                vind het mooi hoor, vooral omdat ze zo verschillend zijn.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Carrie Rodriguez

                  Ik heb bewust gekozen voor de drie instrumenten die ze bespeeld: viool gewoon, viool als "gitaar" en mandoline.
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Carrie Rodriguez

                    amai die eerste! Violiste zonder bewegingsonscherpte op 1/20ste???
                    knap hoor!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Carrie Rodriguez

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
                      iets meer zwarting toepassen (contrast)
                      doe da dikwijls in NC (gewoon da checkboxeke aanvinken in photoeffects)
                      Wat is NC???? Nu ik type zie ik het Nikon Capture, maar dat heb ik niet.
                      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Carrie Rodriguez

                        @hjanssen

                        Foto's zijn hééééééééél mooi. Jij bent er gelukkig mee? ... ik ook, 't zijn hééééél mooi foto's - zonder verdere veranderigen.... doe zo verder .... echt héél mooi!
                        Last edited by Commander; 27 mei 2006, 21:05.

                        Comment

                        Working...
                        X