Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prefixes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prefixes

    Meer en meer begin ik mij te ergeren aan onduidelijkheden op sommige secties van dit forum, en ik stel deze oplossing voor.
    Zal eerst maar zeggen aan wat ik me erger....

    - Objectieven forum: men is op zoek naar een objectief, maar uit de topic titel is verre van duidelijk over welk merk het gaat. Als Minoltian heb ik amper boodschap aan Canon Nikon etc. , omgekeerd geld dat ook wel. Daarom stel ik voor in de topic titel duidelijk te maken over welk merk de topic gaat.
    Bijvoorbeeld: " [CANON] Welke lichtsterke tele ? "
    Nu is er het problem van Sigma - Tamron ea. lenzen. Het lijkt me dan ook best bovenvermeld systeem te volgen, aangezien het algemeen bekend staat dat Sigma's/Tamron verre van hetzelfde presteren op verschillende merken.

    Hetzelfde principe van prefixes kan toegepast worden in Accessoires en de (ver)Koopjeshoek. Vooral op het verkoopforum zie je veel dat de topicstarter vergeet te zeggen voor welk merk de lens gemaakt... probleem opgelost met deze methode.

    Prefixen kunnen trouwens gekozen worden met een dropdown menu bij het maken van een topic, je hoeft ze helemaal niet zelf te typen (voor de mega tamzakken onder ons).

    Laat maar eens weten wat je ervan vindt...
    flickr

  • #2
    Re: Prefixes

    Leuk idee, maar, ....
    Dat is hier tot vervelens toe meermaals herhaald geworden.
    Voor zover ik kan en het niet vergeet, heb ik steeds gepoogd dit te doen ...
    Dus, aan iedereen opnieuw een oproep, maar, misschien is het wel leuk een lijstje op te stellen omdet prefixen die gestandaardizeerd zijn... anders daar ook wildgroei ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Prefixes

      BOINK

      Wordt dit voorstel overwogen?
      flickr

      Comment

      Working...
      X