Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Santorini

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Santorini

    Op Santorini (Fira en Oia) begin deze maand...

    Keuze van forumonderdeel vond ik niet zo makkelijk, maar de typische bouwstijl deed me naar Architectuur neigen.

    -1-


    -2-


    -3-
    Groeten, David

  • #2
    Re: Santorini

    Prachtig, vooral 1 vind ik super.
    3 is de minste (de voeten storen me).
    | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

    Comment


    • #3
      Re: Santorini

      Prachtig, vooral 1 vind ik super.
      3 is de minste (de voeten storen me).
      | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

      Comment


      • #4
        Re: Santorini

        Was er ook al een paar keer en het is uiteraard een schitterende locatie, jou foto's zijn dan ook Bij 3 is het wel een beetje spijtig van die benen....

        Comment


        • #5
          Re: Santorini

          2 is mijn favoriet. Ik ga er in september voor de eerste maal naartoe voor een weekje, en ben van plan veel plaatjes te schieten. Uw foto's geven me alvast een paar compositie ideetjes.

          Comment


          • #6
            Re: Santorini

            Hahaa... de benen, ik wist het! Heb overwogen om ze weg te klonen, maar kan je ook niet zeggen dat het een menselijke "touch" aan de foto geeft? Anderzijds misschien te weinig opvallend voor deze "touch", maar wel genoeg om storend te zijn? Tja...
            Groeten, David

            Comment


            • #7
              Re: Santorini

              Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter
              2 is mijn favoriet. Ik ga er in september voor de eerste maal naartoe voor een weekje, en ben van plan veel plaatjes te schieten. Uw foto's geven me alvast een paar compositie ideetjes.
              Je gaat vooral 's avonds schitterend licht hebben !!! Daar in Oia kan je schitterende zonsondergangen vastleggen, alleen spijtig van die 3000 anderen die daar dan ook zitten

              Tip : moest je tijd hebben om eens naar Anafi af te zakken, zeer klein eiland naast Santorini, haast ongerept http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=105355

              Comment


              • #8
                Re: Santorini

                Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                Je gaat vooral 's avonds schitterend licht hebben !!! Daar in Oia kan je schitterende zonsondergangen vastleggen, alleen spijtig van die 3000 anderen die daar dan ook zitten

                Tip : moest je tijd hebben om eens naar Anafi af te zakken, zeer klein eiland naast Santorini, haast ongerept http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=105355
                Thx! Ik zal zeker tijd vrijmaken. Het wordt tenslotte een echte foto-vakantie.

                Comment


                • #9
                  Re: Santorini

                  Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                  Je gaat vooral 's avonds schitterend licht hebben !!! Daar in Oia kan je schitterende zonsondergangen vastleggen, alleen spijtig van die 3000 anderen die daar dan ook zitten

                  Tip : moest je tijd hebben om eens naar Anafi af te zakken, zeer klein eiland naast Santorini, haast ongerept http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=105355
                  En geraak je er rachtstreeks vanop Santorini? Lijkt mij nog redelijk ver zo op de kaart gezien. Hoe lang per boot?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Santorini

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter
                    En geraak je er rachtstreeks vanop Santorini? Lijkt mij nog redelijk ver zo op de kaart gezien. Hoe lang per boot?
                    Dat is rechtstreeks, zo ver is dat niet hoor. Een uurtje ?
                    Nu is het zo dat er maar een paar boten per week zijn, wij verbleven daar 5 dagen in een prachtig studio-pension Maar daar zijn bv maar een 5 tal pensionnekes, echt niet groot. Dus ik weet niet in welke mate je er geraakt voor 1 dag. Maar in Thira zijn verschillende bootagentschappen waar je je kan bevragen hoor.
                    Ligt alles al vast kwa verblijf enzo ? Ga je georganiseerd ? Rugzak ?

                    dat is hier wel tamelijk off-topic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Santorini

                      mooie opnamen en speciaal van kleur.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Santorini

                        Prachtige kleurrijke reeks,,,goed gebracht,kwestie compo en inhoud...
                        De 1e van de reeks komt volgens mij het sterkste eruit.
                        "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Santorini

                          Mooie! Eerste geniet mijn voorkeur.

                          Grtz,Fabienne
                          Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.
                          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                          The name of the game is to fill the frame!
                          http://Fabke.fotopic.net

                          Comment


                          • #14
                            Re: Santorini

                            Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                            Dat is rechtstreeks, zo ver is dat niet hoor. Een uurtje ?
                            Nu is het zo dat er maar een paar boten per week zijn, wij verbleven daar 5 dagen in een prachtig studio-pension Maar daar zijn bv maar een 5 tal pensionnekes, echt niet groot. Dus ik weet niet in welke mate je er geraakt voor 1 dag. Maar in Thira zijn verschillende bootagentschappen waar je je kan bevragen hoor.
                            Ligt alles al vast kwa verblijf enzo ? Ga je georganiseerd ? Rugzak ?

                            dat is hier wel tamelijk off-topic
                            Sorry voor de off topic. Alles is al geboekt (reisagentschap) ga naar Perissa. Ik zou dus dit andere eiland in 1 dag moeten kunnen doen. Goed, we zien ter plaatse wel; bedankt voor de nuttige tips!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Santorini

                              Bij de eerste stoort de lijn van het zog van de boot me omdat die in de tegenovergestelde richting van de ballustrade gaat.

                              2 is prachtig, je wordt mooi megenomen langs de trap naar het bootje. (ff muggeziften over het lampje)

                              En iid die benen op 3.

                              Jo.
                              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                              Nikon stuff

                              Comment

                              Working...
                              X