Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nepal: the elderly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nepal: the elderly

    Zoals steeds benieuwd naar opinies







    mvg, Kinglouie
    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

  • #2
    Re: Nepal: the elderly

    Een beetje pech met het harde licht vind ik, vooral 1 is daardoor imo niet geslaagd. 2 vind ik wel Scherp en die neusring heel goed in beeld gebracht.
    3 eigenlijk ook buiten de slagschaduw, maar die hoort er op dat moment en op dat tijdstip nu eenmaal bij...

    Comment


    • #3
      Re: Nepal: the elderly

      Oorspronkelijk geplaatst door picasso
      Een beetje pech met het harde licht vind ik, vooral 1 is daardoor imo niet geslaagd.
      En ik wilde weeral niet luisteren naar mijn vrouw, ze zei nog om die eerste niet te posten omdat ze die absoluut niet goed vond.
      Ik vond de bijna lederen huid (misschien wel door dat harde licht) mooi en deed weeral mijn goesting Ik zal nog leren luisteren naar haar,wacht maar af
      de gustibus et coloribus non est disputandum
      Greetz, Artur Bex

      Comment


      • #4
        Re: Nepal: the elderly

        tja daar is ook wat voor te zeggen! Misschien doet photoshop wonderen??? Verder prachtige repportages zeg! Mooi gezien gr djai
        http://www.djai.nl
        Konica Minolta Dynax 5D
        KM 35-70mm lens
        Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

        Comment


        • #5
          Re: Nepal: the elderly

          prachtige koppen hoor en heel mooi vastgelegd, zou de eerste gewoon zo laten.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Nepal: the elderly

            Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie
            En ik wilde weeral niet luisteren naar mijn vrouw, ze zei nog om die eerste niet te posten omdat ze die absoluut niet goed vond.
            Ik vond de bijna lederen huid (misschien wel door dat harde licht) mooi en deed weeral mijn goesting Ik zal nog leren luisteren naar haar,wacht maar af
            Ja, Kinglouie, dat komt ervan hé als je zegt "foert" en je wil niet luisteren naar je vrouw. foei, foei

            Die "lederen huid" van nummer 1 is wel mooi, maar ik denk dat het licht niet goed zat. Volgens mij had strijklicht een mooier resultaat gegeven. De groeven in het gezicht waren dan mooi geaccentueerd geweest.
            Heb je misschien de flits gebruikt? Volgens mij moet de huidskleur veel donkerder.

            Nummer 2 is wat teveel verscherpt, mijn gedacht.

            Nummer 3, die had ik PS even met "schaduw/hooglicht" bewerkt. Dan is die zware schaduw al voor een heel stuk opgelicht. Dan kan je misschien nog even "tegenhouden" met een "belichting" van een paar percentjes.

            Allé ja, ik kan het misschien wel uitleggen, maar.......... ik luister ook veel te weinig naar mijn vrouw

            MVG
            Miek.

            Comment


            • #7
              Re: Nepal: the elderly

              Ik vind nr 2 de beste van de serie,,,,,derde jammer van de gezichtschaduw.
              "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

              Comment


              • #8
                Re: Nepal: the elderly

                Twee en drie zijn schitterende platen! Scherp en mooie kleuren!

                Grtz,Fabienne
                Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.
                BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                The name of the game is to fill the frame!
                http://Fabke.fotopic.net

                Comment


                • #9
                  Re: Nepal: the elderly

                  Je tweede.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nepal: the elderly

                    Awel ik vind 1 de beste, omdat het zo anders is dan de andere. Als 2 en 3 10/10 zijn, dan is de eerste 11/10.
                    natwork.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nepal: the elderly

                      Voor alle drie twee dikke en
                      mvg,
                      Ludo V.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nepal: the elderly

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie
                        En ik wilde weeral niet luisteren naar mijn vrouw, ze zei nog om die eerste niet te posten omdat ze die absoluut niet goed vond.
                        Ik vond de bijna lederen huid (misschien wel door dat harde licht) mooi en deed weeral mijn goesting Ik zal nog leren luisteren naar haar,wacht maar af
                        Als je lang genoeg getrouwd bent leer je dat wel : altijd je vrouw gelijk geven, en intussen je goesting doen
                        De eerste springt er hier wat uit omdat hij bij de ander twee staat, maar is voor mij op zich een geslaagd portret. Hard van licht en behoorlijk gesatureerd maar daardoor ook iets speciaals
                        fotosite

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nepal: the elderly

                          mijn persoonlijk voorkeur gaat naar 1...

                          ik kan het "levensverhaal" van de vrouw aflezen uit de foto - mega dus
                          de hardheid van het leven in Nepal druipt er zo af vind ik

                          keep on the good work

                          Comment

                          Working...
                          X