Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Patricia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Patricia

    Deze schone dame is mijn nicht Patricia.



    Vooral problematisch was hier het tegenlicht.
    Naar mijn mening toch een mooie plaat.

    Groeten,
    André Barnier
    SONY DSC RX10IV 24-600mm
    http://www.pbase.com/abarnier

  • #2
    Re: Patricia

    zij is wel mooi ja, maar de opname niet voor mij, waarom zo genomen, is toch jammer van zo,n leuk model, zou het vlotjes eens over doen hoor ze verdiend het.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Patricia

      Ik sluit me aan bij bouk.
      Het model is erg mooi.(kan met een beetje visagistenwerk nog veel mooier worden.)
      De pose, plaats van fotografie, standpunt van de fotograaf, tegenlicht, maakt van een op zich mooie vrouw een slechte foto.
      Hoewel de fotograaf zelf zegt dat hij het een mooie plaat vind, moet ik zeggen dat hij het mis heeft. Het is een slechte plaat van een mooi model.

      Comment


      • #4
        Re: Patricia

        Foto is overbelicht. Voor een portretfoto had je allicht andere opties.
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: Patricia

          Bedankt voor de menigen.

          De foto is genomen tijdens een verjaardagsfeestje.
          Ik had de camera op de rugleuning van de bank gezet en toen gewoon maar geknipt. Zij hield met haar arm over de leuning haar dochtertje vast.

          Dit is dus geen foto gemaakt in een studio met perfecte belichtings-mogelijkheden.
          Ik begrijp dat de foto geen schoonheid is, maar mijn nicht is blij met de complimenten over haar.

          Groeten,
          André Barnier
          SONY DSC RX10IV 24-600mm
          http://www.pbase.com/abarnier

          Comment


          • #6
            Re: Patricia

            "De foto is genomen tijdens een verjaardagsfeestje.
            Ik had de camera op de rugleuning van de bank gezet en toen gewoon maar geknipt". Aldus de maker van de foto.

            Dit is dus gewoon een leuke verjaardagsfoto, waar de dame misschien ook nog wel blij mee kan zijn.

            Ik vraag me wel af of een fotoforum de plaats is om een "verjaardags-snapshotje" te presenteren.

            Je kunt de reakties van de forumleden op deze manier al 100% voorspellen.

            Comment


            • #7
              Re: Patricia

              Oorspronkelijk geplaatst door martien
              "De foto is genomen tijdens een verjaardagsfeestje.
              Ik had de camera op de rugleuning van de bank gezet en toen gewoon maar geknipt". Aldus de maker van de foto.

              Dit is dus gewoon een leuke verjaardagsfoto, waar de dame misschien ook nog wel blij mee kan zijn.

              Ik vraag me wel af of een fotoforum de plaats is om een "verjaardags-snapshotje" te presenteren.

              Je kunt de reakties van de forumleden op deze manier al 100% voorspellen.
              Idd, dit is SHOWCASE Als iedereen hier zijn snaps van vakantie, feestjes... gaat plaatsen. Er is nu al discussie over het overaanbod

              Comment


              • #8
                Re: Patricia

                Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                Idd, dit is SHOWCASE Als iedereen hier zijn snaps van vakantie, feestjes... gaat plaatsen. Er is nu al discussie over het overaanbod
                Correct. En dan meteen ook maar geen pasgeborenbabyfoto's meer.

                Comment


                • #9
                  Re: Patricia

                  Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                  Idd, dit is SHOWCASE Als iedereen hier zijn snaps van vakantie, feestjes... gaat plaatsen. Er is nu al discussie over het overaanbod
                  Inderdaad, dat is ook mijn mening.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Patricia

                    Ik snap wel dat je hem hebt geplaats want opzich is het wel leuk. Alleen er kloppen te veel aspecten niet aan de foto waardoor het erg vakantiekiek achtig eruit ziet! Probeer er echt over na te denken en zeker als je kijkt naar bijvoorbeeld het lichtinval! dat zou veel beter kunnen! Als je daaral naar kijkt dan scheelt dat al de helft!

                    Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel! Mensen hebben het beste met je voor als fotograaf maar probeer er meer over na te denken! Ik ben zelf ook net beginnende dus ik post ook niet alles wat ik voor ogen heb. Ook probeer ik uit foto's dingen te halen die ik vervolgens ook kan gebruiken!

                    heel veel succes en ik hoop dat je snel hele mooie foto's van je laat zien.

                    Gr

                    Djai
                    http://www.djai.nl
                    Konica Minolta Dynax 5D
                    KM 35-70mm lens
                    Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

                    Comment

                    Working...
                    X