Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

St Annatunnel (voetgangerstunnel) Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • St Annatunnel (voetgangerstunnel) Antwerpen

    Lichteffecten in de voetgangerstunnel. Kleuren zijn origineel, warping in 2e foto uiteraard niet.

    Tussen 11 juni en eind juli 2005 was de Antwerpse voetgangerstunnel minder saai. Studente autonome kunst Evie De Geyter verving de gewone TL-verlichting door felgekleurde lampen. Het gekleurde licht reflecteert op de witte tegels van de tunnel en zorgt voor een bijzonder effect.





    Camera Nikon D70s - Nikkor 18-70mm
    Last edited by wdv; 16 mei 2006, 10:30.
    Nikon D70s // Nikkor 18-70mm 1:3.5-4.5G ED // Nikkor 70-300m 1:4.5-5.6G #### foto's: www.walterdevos.be

  • #2
    Re: St Annatunnel (voetgangerstunnel) Antwerpen

    kleuren erg mooi, maar komt wel wat unrealistic over.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: St Annatunnel (voetgangerstunnel) Antwerpen

      vind het toch knappe foto's hoor !

      Comment


      • #4
        Re: St Annatunnel (voetgangerstunnel) Antwerpen

        Dit ding blijft inspireren ... zeker op deze manier.
        Het is weer eens wat anders dan anders .
        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

        Comment


        • #5
          Re: St Annatunnel (voetgangerstunnel) Antwerpen

          Eerste is eenvoudig maar toch heel knap!
          Olympus E-500 & E-510 (kit 14-45)(kit 40-150)(50/f1.8) ...

          Comment


          • #6
            Re: St Annatunnel (voetgangerstunnel) Antwerpen

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk
            kleuren erg mooi, maar komt wel wat unrealistic over.
            grt,bouk.
            Bouk, ik vind het altijd heel leuk dat je commentaartjes plaatst bij vrijwel elke foto, maar ik vraag me af of je soms de tekstjes erbij leest?
            Het gaat hier over een project van Evie die bewust de kleuren wijzigde van de lampen. De kleuren zijn dus wel degelijk in de tunnel aanwezig zoals men ze kan zien op de foto en bijgevolg is er dus niets onrealistisch aan de foto, wel aan hetgeen de foto toont, dat daar een surrealistisch kantje aanzit, is min of meer logisch, dat was vast ook wat de bedoeling van het project.

            Anyhow, je kan dit berichtje eigenlijk op 2 manieren lezen. Op de manier dat je het als een negatief kantje wil zeggen óp de foto (in dat geval heb je volgens mij niet goed gelezen wat het project inhield) of op vlak van commentaar óp het project. Nu, ik ben maar wat aan het zagen, het viel me gewoon op :-)

            Maar om op de foto's te baseren: ik vind het heel leuk gedaan. Er zijn al veel foto's gemaakt van dit project, maar de jouwe horen bij de betere. Het is ook niet simpel hé, een lange gang :-)
            De 2e foto vind ik trouwens héél leuk, zo voelt een dronken man in de voetgangerstunnel zich wellicht.
            Wannabes: http://www.wannabes.be

            Comment


            • #7
              Re: St Annatunnel (voetgangerstunnel) Antwerpen

              Bedankt voor de leuke reacties :-)

              Het berichtje van bouk was begrijpelijk hoor. Ik heb er die tekst namelijk pas later bijgezet, onder-andere na het lezen van bouk's reactie. Misschien kan ik dat in het vervolg beter in een reactie doen ipv het originele bericht. mijn fout dus.
              Nikon D70s // Nikkor 18-70mm 1:3.5-4.5G ED // Nikkor 70-300m 1:4.5-5.6G #### foto's: www.walterdevos.be

              Comment

              Working...
              X