Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginner met vragen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginner met vragen

    Ik ben een beginner die de Nikon D200 met volgende lenzen bezit;( Na wekenlange vergelijkingen tussen Canon 30D en de Nikon D200).
    - Tamron AF180/3.5 DI LD IF Macro
    - Sigma 70-200/2.8 EX DG APO HSM
    - Sigma 50-500 F4 6.3 EX DG HSM APO ( met uitbreiding naar 200-1000)
    - CP filter FF CP 11 CPL
    - Uv Filter FF CP 11 NC
    - Flitser SB 800
    Is dit een goede combinatie?
    Welke kanten kan ik hiermee uit?
    Wil zo uitgebreid mogelijk fotograferen.
    Ben wel een groentje en heb mij via dit forum ingelicht over mijn toch wel
    dure aankoop.
    nu, ik ben van het principe, dure koop is goede koop.
    Heb ik mij miskocht en had ik beter de Canon genomen of is het een goede keuze?
    Greetz,
    Dirk
    Johnneke, D200, Bigma 50-500, Nikkor 18/70,Tamron 180/3.5 macro, SB800 flitserke en nogh wa filterkes allemaal in een Lowepro draagtaske

  • #2
    Re: Beginner met vragen

    Das ineens een smak materiaal om mee te beginnen. Aan het materiaal zal het dus niet liggen als de foto's niet lukken. Tijd om er effectief ook mee aan de slag te gaan. Gewoon doen ipv forums lezen, nu!

    Smt.
    Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Beginner met vragen

      Ehm, ik kan mij vergissen, maar volgens mij is uw grootste 'groothoek' momenteel 75mm (50x1.5) en ik denk dat je daar dus wel het een en ander mist, ik ken niet zo veel van Nikon, maar hebben die niet nog een of ander goed 17-35 2.8 lensje ofzo? En dan eventueel nog een 12-24 erbij en je kunt echt alle kanten uit (wou dat ik zo'n beginbudget had )

      Groeten,
      Koen