Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reiger in scheervlucht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reiger in scheervlucht

    Mijn eerste post bij "Dieren". Ik ben geen natuurfotograaf, maar wilde deze toch even delen...





    Een uurtje geleden genomen, manueel 1/500s bij f/8, op ISO 200 en 210 mm (x 1,6) met gebruik van Servo AF.
    Groeten, David

  • #2
    Re: Reiger in scheervlucht

    En da's meteen een knappe serie
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Reiger in scheervlucht

      Mooie serie waarvan je eerste er bovenuit steekt
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Reiger in scheervlucht

        Wie houdt wie voor het lapje?
        Groetjes
        ----JO

        Comment


        • #5
          Re: Reiger in scheervlucht

          En meteen een mooie reeks! Eerste geniet mijn voorkeur.

          Grtz,Fabienne
          Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.
          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
          The name of the game is to fill the frame!
          http://Fabke.fotopic.net

          Comment


          • #6
            Re: Reiger in scheervlucht

            Mooi gedaan

            ___________________________

            Nil Volentibus Arduum
            ___________________________

            Comment


            • #7
              Re: Reiger in scheervlucht

              Nog even reageren.

              Die eerste foto kan in mijn ogen nooit of te nooit.

              Als je de verhouding achtergrond/reiger bekijkt heb je de reiger geplakt op een "waterfoto".

              Of het moet zijn dat je een nieuwe minisoort hebt ontdekt/gekweekt.

              Ook de twee volgende foto's roepen bij mij vragen op in verband met de golfjes/schaduwen/reiger.

              Een uurtje geleden genomen, manueel 1/500s bij f/8, op ISO 200 en 210 mm (x 1,6) met gebruik van Servo AF