Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem ivm BreezeBrowser ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem ivm BreezeBrowser ...

    ... daarin gemaakt album online krijgen???

    zie: http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=12141



    Kan iemand helpen???
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

  • #2
    Euh sammeke je moet die hele folder die je gemaakt hebt en html noemt in je originele folder eerst uploaden naar je webruimte. Dan eventueel die folder een andere naam geven en dan dee link tonen. Die C staat voor je harde schijf en ja daar hebben we geen acces naar hoor.

    Comment


    • #3
      Sammeke, ik ken pbase niet, maar moet je gewoonlijk niet gewoon een map met foto's naar pbase slepen of kopiëren.
      Heeft BreezeBrowser er niet zelf al een album van gemaakt?
      Dan werkt het denk ik niet.
      Of misschien staan er spaties in het pad en mag dat ook niet?
      Ik gok maar wat....

      Jacki
      Meer foto's op Mukblog

      Comment


      • #4
        Originally posted by slipstream
        Euh sammeke je moet die hele folder die je gemaakt hebt en html noemt in je originele folder eerst uploaden naar je webruimte. Dan eventueel die folder een andere naam geven en dan dee link tonen. Die C staat voor je harde schijf en ja daar hebben we geen acces naar hoor.

        ja, dat weet ik, dat die C naar m'n harde schijf verwijst ...
        maar, ik meende dat het mogelijk was een html-pagina, in BreezeBrowser aangemaakt, op één of andere manier in die stijl online te brengen?? maar blijkbaar is dat toch niet zo??
        nochtans heb ik hier al albums gezien van mensen die hun albums in Breezebrowser aanmaakten en dan in die stijl online zetten, ipv met pBase te werken ... ... niet dat deze laatste niet goed is hoor, verre van!

        Sam greetzzzzzzz U
        -------------------------------------------
        Never apologize for showing feeling.
        When you do so, you apologize for the truth.
        -------------------------------------------
        Canon Stuff

        Comment


        • #5
          Sam, als je je BreezeBrowser-album online wilt zetten, moet je zelf een website maken en niet pbase gebruiken.
          Pbase herkent geen HTML-pagina's of code, alleen afbeeldingen.

          Jacki
          Meer foto's op Mukblog

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jacki
            Sam, als je je BreezeBrowser-album online wilt zetten, moet je zelf een website maken en niet pbase gebruiken.
            Pbase herkent geen HTML-pagina's of code, alleen afbeeldingen.

            Jacki
            ah, dit lijkt op een verheldering van m'n hersenen
            DUS, als ik het eindelijk doorheb, dan zit het zo:

            - in BreezeBrowser kon ik via Html een grandioos en stijlvol mooi album maken ... waarbij alle foto's als thumbnails naast elkaar en onder elkaar werden gezet, en waarbij je de foto's in originele opgeslagen grootte kan bekijken door er dubbel op te klikken ...
            - nadeel is dat dit grandioze met een look als webpagina op je harde schijf word gezet, onder de door jezelf geplaatste noemer, bvb C:\Canon Powershot G2 anno 2002.1\Macro's, 19 dec 2002\Res BreezeBrowser\HTML\index.htm ... right?!
            - om dit goedje online te zetten, dien je op je webruimte, bvb. die van je internet provider (in mijn geval: pandora) een website te maken, waarin je dit goedje - op één of andere manier, in de door jezelf gekozen stijl binnen BreezeBrowser inlast ... right?
            Dus, kan ik voorts maar beter pBase gebruiken om albums te maken en online te zetten??



            TER INFO: op dit moment heb ik dus iets op m'n harde schijf staan, wat ik in BreezeBrowser via die HTML heb kunnen maken, dat er als volgt uitziet:
            http://www.breezesys.com/BreezeBrowser/black/index.htm



            Sam greetzzzzzzz U
            -------------------------------------------
            Never apologize for showing feeling.
            When you do so, you apologize for the truth.
            -------------------------------------------
            Canon Stuff

            Comment


            • #7
              Bijna goed Sam .
              Je moet echter gewoon een website op Pandora maken.
              Is veel leuker en origineler dan zo'n pbase-site. En je kunt dan nog eens andere soorten albums plaatsen, zoals die je met BB hebt gemaakt.
              Je begrijpt dat we nu wel heel nieuwsgierig zijn geworden naar je prachtige album

              Jacki
              Meer foto's op Mukblog

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jacki
                Bijna goed Sam .
                Je moet echter gewoon een website op Pandora maken.
                Is veel leuker en origineler dan zo'n pbase-site. En je kunt dan nog eens andere soorten albums plaatsen, zoals die je met BB hebt gemaakt.
                Je begrijpt dat we nu wel heel nieuwsgierig zijn geworden naar je prachtige album

                Jacki

                Hihihi, nou Jacky ... heb je nog effe 'geduld' ...
                'k Peins da'k m'n broer (informaticus) 'ns naar hier zal sleuren ...
                Hij heeft een week verlof, speelt met websites maken, en ik zal 'm 'ns heel lief vragen of hij mij bij dit alles kan helpen ... Pfff, wat een karwei zeg, een album op originele manier online brengen ... 'k Hou jullie verder op de hoogte
                Alvast een dikke merci voor de begeleiding en hulp tot enig inzicht in de materie

                Sam greetzzzzzzz U
                -------------------------------------------
                Never apologize for showing feeling.
                When you do so, you apologize for the truth.
                -------------------------------------------
                Canon Stuff

                Comment


                • #9
                  He Sammeke, je moet je website zien als een soort c: schijf maar dan bij je provider. Als je een album met het een of ander programma hebt gemaakt staat daar altijd een file -index.htm/html- bij. Die file moet op de -root- van je web-pagina staan. Die file verwijst verder kijkers naar de juiste folders als die er al zijn. Je kan je album naar je webpagina uploaden met een FTP programma.
                  Groeten,
                  Ronald
                  http://fotografie.jouwweb.nl/

                  Comment

                  Working...
                  X