Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Che steekt z'n kop weer op

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Che steekt z'n kop weer op

    Grappig om te zien dat Che Guevara kennelijk nog steeds een symbool is. Ook voor hedendaagse jongeren, zoals die hier sinds kort boven in de flat wonen.


  • #2
    Re: Che steekt z'n kop weer op

    Tsja sommige mensen posten hier foto's die eigenlijk het reageren niet waard zijn.
    Nikon D50 | 18-55 mm. f/3,5 - f/5,6 | 50 mm. f/1,8 | 14 mm. f/2,8 | SB-600 | Omnibounce | 2gb SD-card

    Comment


    • #3
      Re: Che steekt z'n kop weer op

      Inderdaad geen zin dit hier te zetten,

      het handelt zich ten eerste niet echt om de esthetiek, techniek of wat dan ook van een foto. Gewoon een vaststelling met foto ter verduidelijking. En ten tweede handelt het wel om een persoon, maar niet fotografisch.

      en om dan toch een reactie te geven.

      Neen Che zijn symbool is dood. Maar zijn naam en zijn gezicht verlenen zich nu tot een iconografie bij de jeugd. Tuurlijk weten ze wel een beetje over che termen als cuba en verzet zullen wel vallen. Maar de symbolische waarde is toch geheel weg.

      Comment


      • #4
        Re: Che steekt z'n kop weer op

        en toch èèn van de bekendste poster van de wereld.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Che steekt z'n kop weer op

          Man, man, vat alles niet zo vreselijk serieus en zwaar op. Lighten up zouden de Engelsen zeggen. Alsof ik hier niet zoveel mogelijk fototechnisch verantwoord en mooi materiaal neer heb gezet, eventueel met de nodige inhoud. Echt zwaar ***, meteen zo scherp afrekenen en alles over een kam scheren, als het eens anders is. Ik vond dit gewoon opmerkelijk en grappig. Niet meer en niet minder. Reageer dan inderdaad maar niet, als het je te min is en ga je gram elders halen.
          Last edited by andrez; 12 mei 2006, 17:27.

          Comment


          • #6
            Re: Che steekt z'n kop weer op

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk
            en toch èèn van de bekendste poster van de wereld.
            grt,bouk.
            Just.
            Als foto betekent het niet zo veel
            (de foto die we hier zien)
            Mag ik het zo zeggen: "Che stond model voor heel wat mensen".
            Voilà en daarmee is de kous af.
            En nu volgende foto...
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Che steekt z'n kop weer op

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus
              Just.
              Als foto betekent het niet zo veel
              (de foto die we hier zien)
              Mag ik het zo zeggen: "Che stond model voor heel wat mensen".
              Voilà en daarmee is de kous af.
              En nu volgende foto...
              Was ik wel van plan!

              Comment


              • #8
                Re: Che steekt z'n kop weer op

                Oorspronkelijk geplaatst door andrez
                Was ik wel van plan!
                Allee goe
                Laat ze maar komen.
                Last edited by theokus; 12 mei 2006, 18:30.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Che steekt z'n kop weer op

                  Nou, ik moet zeggen dat ik onderhand wel m'n bedenkingen heb.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Che steekt z'n kop weer op

                    Dit nog niet gelezen in de sticky wat van toepassing is bij Showcase-Mensen en Modellen :

                    Indien echter bewust in een verkeerd forum wordt gepost (om aandacht te trekken of als grap) kan de moderator de post verwijderen of verplaatsen.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Che steekt z'n kop weer op

                      Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                      Dit nog niet gelezen in de sticky wat van toepassing is bij Showcase-Mensen en Modellen :

                      Indien echter bewust in een verkeerd forum wordt gepost (om aandacht te trekken of als grap) kan de moderator de post verwijderen of verplaatsen.
                      Laten we het niet nog meer uit z'n verband rukken. Dit was in eerste instantie helemaal niet grappig bedoelt in die zin, laat staan bewust in een verkeerd forum geplaatst. Alsof ik hier al niet jaren kom en me daar ooit (bewust) schuldig aan heb gemaakt.

                      Niet alle werk is altijd even hoogstaand (in dit geval wel letterlijk), of heeft die pretentie, wat je soms pas achteraf zelf opmerkt, omdat je niet helemaal objectief bent. Daar sta ik vast niet alleen in.

                      Ik vond dit op een bepaalde manier opmerkelijk, meer niet. Heb het wel zo goed mogelijk willen vast leggen hoewel het onderwerp zich er misschien niet zo voor leende bij nader inzien. Dat er door sommigen dan zo overgereageerd wordt is m.i. misplaatst.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Che steekt z'n kop weer op

                        Oorspronkelijk geplaatst door Opgezetfan
                        Tsja sommige mensen posten hier foto's die eigenlijk het reageren niet waard zijn.
                        Reageren is dat een plicht?
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Che steekt z'n kop weer op

                          Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                          Dit nog niet gelezen in de sticky wat van toepassing is bij Showcase-Mensen en Modellen :

                          Indien echter bewust in een verkeerd forum wordt gepost (om aandacht te trekken of als grap) kan de moderator de post verwijderen of verplaatsen.
                          ok Jan; beter om het te verplaatsen naar chit chat
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Che steekt z'n kop weer op

                            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                            Dit nog niet gelezen in de sticky wat van toepassing is bij Showcase-Mensen en Modellen :

                            Indien echter bewust in een verkeerd forum wordt gepost (om aandacht te trekken of als grap) kan de moderator de post verwijderen of verplaatsen.
                            En laat nu in hetzelfde sticky ook het volgende staan :

                            Het is de fotograaf die beslist wat het hoofdonderwerp van zijn foto is en in welk Showcase sub-forum de foto het beste thuishoort, geen discussies hierover.

                            Dus als we nu weer over kunnen gaan tot de orde van de dag .......
                            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Che steekt z'n kop weer op

                              Waarschijnlijk had je beter je post gedaan in chit-chat, allez ja, daar ben ik zeker van
                              Maar laat je niet afschrikken door de nogal botte reacties van sommige leden en zeker al niet opjagen! Het is immers meestal niet slecht bedoeld.

                              En ja, de jeugd heeft nog zo zijn idealen, zoals dit bij iedere generatie geweest is en altijd zal zijn... Maar of je die alijd zal (blijven) begrijpen is maar zeer de vraag
                              Olympus OM-D EM-5 + wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X