Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Virginie in close-up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Virginie in close-up

    Hallo iedereen,

    Dit weekend nog even met een model en visagiste de studio ingedoken.

    Hiervan 3 voorbeeldjes:

    #1:


    #2:


    #3:


    Bedankt Virginie en Els

    mvg Sven Michiels

  • #2
    Re: Virginie in close-up

    De eerste; eerst dacht ik "nee, da's niets", toen "toch wel mooi", toen weer "nee", weer "ja".

    Kortom een plaat die me bezig houdt. Heeft iets intrigerends, dus
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

    Comment


    • #3
      Re: Virginie in close-up

      de look en de poses erg goed, maar de belichting niet zo.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Virginie in close-up

        Ik vind der ni veel aan !

        - Belichting is niet wat het moet zijn! Glimvlekken overal, en dat met een visagiste, wat normaal toch een perfecte make-up geeft.
        Ik denk dat het gebruikte licht wat hard is en misschien te gericht, of ben ik te zeer verhangen aan het gebruik van een softbox ?

        - De ingezonden voorbeelden missen scherpte, zelfs daar waar scherpte zou moeten zijn. Waarschijnlijk is hier een mindere postprocessing voor verantwoordelijk, maar dat mag geen excuus zijn want ook kleine beeldjes kan je perfect scherp op het net plaatsen.

        - De houding bij foto 1 en de boa bij foto twee maken het beeld zeer gedrongen en de meerwaarde aan het beeld, door de zware donkere kleding, met dan de kin geplaatst op de schouder
        of door de harige boa in foto twee is erg twijfelachtig. Bij foto 3 krijgen we dan een door het lagere standpunt een ongegeneerde inkijk in de neusgaten, iets wat algemeen als minder estetisch wordt aangezien.

        Wat me ook opvalt bij de drie beelden is een zeer matige doortekening in de donkere partijen, wat eveneens aan de postprocessing zou kunnen liggen.

        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment

        Working...
        X