Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tip: Canon Cleaning Days

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tip: Canon Cleaning Days

    Ik was vandaag voor het eerst bij de firma Calumet in Amsterdam (ook filiaal in Rotterdam) en daar maakten zij mij attent op het feit dat as 16 mei in Rotterdam en 19 mei in Amsterdam, Canon hoogstpersoonlijk sensors komt reinigen.
    Normaal kost deze service bij Canon 40 euro, maar nu doen ze het voor 10 en klaar terwijl u wacht.

    Los daarvan wil ik wel eens zien hoe de profs dat doen, dus ik ga zeker

    Misschien een tip voor stoffige BD-leden... eh.. BD-leden met stof

    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Tip: Canon Cleaning Days

    Vorige vrijdag was er hier in een fotohandel '' CANON Professional day '' en werd er gratis gekuist door Canon maar helaas voor het reinigen was het 0 op hun rapport

    Comment


    • #3
      Re: Tip: Canon Cleaning Days

      Ik heb het verhaal gelezen van de vorige week in Gent, wel man ik kan zeggen dat je veel beter zelf de klus kan klaren dan op zulk evenement de sensor te laten reinigen door de zogezegde professionals !

      Koop 1 doos Sensor Swabs en 1 busje Eclipse kost je 65 Euro en je kan 12 maal je sensor reinigen voor dat bedrag.


      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Tip: Canon Cleaning Days

        Op zo'n "evenement" is er veel te veel beweging, dus hangt er ook veel stof in de lucht. Dat is dus niet de beste plaats om te proberen van je sensor zuiver te krijgen.

        Hier begin ik er ook maar aan als ik alleen thuis ben, want als de twee zonen van mijn vriendin hier zijn, dan zal er ook wel wat meer stof opwaaien dan wanneer ik hier rustig in mijn eentje zit.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment

        Working...
        X