Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spector

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spector

    Soms als ik foto's laat afdrukken bij Spector zijn de kleuren flets en is er een bruine zweem over de foto's.Ik werk met CS2 en in sRGB.Kan er mij iemand het kleurprofiel van Spector bezorgen?
    Canon 300D, EF 17-40/f4L USM, EF 35-350/3.5-5.6 L USM

  • #2
    Re: Spector

    Oorspronkelijk geplaatst door johnnyrt
    Soms als ik foto's laat afdrukken bij Spector zijn de kleuren flets en is er een bruine zweem over de foto's.Ik werk met CS2 en in sRGB.Kan er mij iemand het kleurprofiel van Spector bezorgen?
    Als het 'soms' en niet 'altijd' zou dan niet de fout bij Spector kunnen liggen, zoiets als een uitgewerkte ontwikkelaar?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Spector

      Heb even gezocht voor jou en kwam deze link tegen. Best interessant om die twee reactie van onderen te lezen. Klinkt niet echt heel positief en volgens de tweede reactie is het onmogelijk om van hun een kleurprofiel op te vragen? Maar wie zoekt die vindt soms.



      Denk niet dat ze ontwikkelbaden en dergelijke gebruiken bij digitale fotografie? Gebruiken zij soms geen veredelde kleurenprinters hiervoor?
      Last edited by Alberto Balsam; 10 mei 2006, 17:15.

      Comment


      • #4
        Re: Spector

        Topic even verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment

        Working...
        X