Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zit er in de vijver?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat zit er in de vijver?

    Buiten vissen dan natuurlijk...
    Gelukkig dat die S1 een goeie zoom heeft, is niet makkelijk om dicht bij die beestjes te komen...

    Kikkers die vreemde dingen doen


    Libellen die ongeveer hetzelfde doen...


    En deze vond ik persoonlijk heel mooi


    Laat die reacties maar komen...
    Last edited by Bob; 10 mei 2006, 13:27.
    Canon 1000D / 18-55 IS / 55-250 IS

  • #2
    Re: Wat zit er in de vijver?

    Best mooi Ga de volgende keer is een lager standpunt nemen, dan zal je zien dat de foto's nog mooier worden.
    De libellen zijn niet helemaal scherp, de scherpte zit op de voorkant van het blad.
    Mvg, drh

    "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

    Comment


    • #3
      Re: Wat zit er in de vijver?

      Ik weet niet wat dat de laatste tijd allemaal is, maar de lieveheersbeestjes, de kikkers, de libellen, de kevers, de vogels, de konijnen, enz. doen niks anders meer dan dit .
      Mooie foto's , maar probeer inderdaad voor de kikkers de volgende keer eens een lager standpunt in te nemen.
      Bij je derde foto gaat de kikker een beetje verloren in de drukte van de steentjes, vind ik.
      Ga gerust eens kijken in mijn kikker-topic (klik hier), want ik heb gisteren ook kikkers gefotografeerd.
      Last edited by dg; 11 mei 2006, 13:37. Reden: dieren toegevoegd aan lijstje :-)
      David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

      Comment


      • #4
        Re: Wat zit er in de vijver?

        Oorspronkelijk geplaatst door dg
        Ik weet niet wat dat de laatste tijd allemaal is, maar de lieveheersbeestjes, de kikkers, de libellen, de kevers, de vogels enz. doen niks anders meer dan dit .
        Mooie foto's , maar probeer inderdaad voor de kikkers de volgende keer eens een lager standpunt in te nemen.
        Bij je derde foto gaat de kikker een beetje verloren in de drukte van de steentjes, vind ik.
        Ga gerust eens kijken in mijn kikker-topic (klik hier), want ik heb gisteren ook kikkers gefotografeerd.
        Kijk dat bedoel ik nu met lager standpunt nemen. toppie
        Mvg, drh

        "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

        Comment

        Working...
        X