PDA

Volledige versie bekijken : Locatie voor portretfotografie in het Antwerpse

dasilva
9 mei 2006, 18:19
Hi everybody ...

Ben op zoek naar geschikte locatie voor modellenshoot rond het Antwerpse ... Bedoeling is om te oefenen en heb dan niet zoveel behoefte aan pottenkijkers, dus een rustige locatie is noodzakelijk ...

Iemand enige tips?

Alvast bedankt ...

teddy-bear
11 mei 2006, 22:02
Op het zuid, aan de oude "petrol", een stuk of 50hectare oude en vervallen gebouwen en pijpleidingen enz.

Wel erg opletten daar, le-vens-ge-vaar-lijk!!!

Maar er zijn nog (vele) mooie stukken die te doen zijn, zonder enig gevaar en risico...

dasilva
11 mei 2006, 22:50
Op het zuid, aan de oude "petrol", een stuk of 50hectare oude en vervallen gebouwen en pijpleidingen enz.

Wel erg opletten daar, le-vens-ge-vaar-lijk!!!

Maar er zijn nog (vele) mooie stukken die te doen zijn, zonder enig gevaar en risico...

Ok dank voor je reactie TB ... :G

stijnh
18 mei 2007, 18:51
sorry dat ik de topic nogis omhoog haal, maar beter dit dan een nieuwe te openen :p .

Wat is er juist zo gevaarlijk ? Mensen met ' mindere bedoelingen ' of gervaarlijk om ergen een ongeval te hebben ?

groeten,
Stijn.

Godi
18 mei 2007, 19:28
Sinds het niet meer toegelaten is om nog vrij te mogen wonen in het woonwagenpark zijn de panden bezet door krakers... indien je geen insider kent, don't try it tenzij je masochist bent...

stijnh
18 mei 2007, 19:58
Als je nu met een groepje gaat van ongeveer 5 a 6 amateurfotografen ? waaronder 1 politie inspecteur ( of heeft dat nietveel zin bij die gasten ? )

Godi
18 mei 2007, 20:10
Indien je wil provoceren en in de krant wil komen dan moet je dat zeker doen...;)

Je kan het altijd proberen maar over het algemeen dulden ze ginder geen pottekijkers, de stad Antwerpen laat dit met een half dichtgeknepen oog toe... Het is beter te wachten tot de zomerfeestjes ginder gestart zijn , is makelijker om contact te krijgen en misschien foto's te mogen nemen (ik spreek hier wel over het hallencomplex, de rest van de oude petrolhaven is vrij te gaan en te staan)

stijnh
18 mei 2007, 20:12
Indien je wil provoceren en in de krant wil komen dan moet je dat zeker doen...;)

Je kan het altijd proberen maar over het algemeen dulden ze ginder geen pottekijkers, de stad Antwerpen laat dit met een half dichtgeknepen oog toe... Het is beter te wachten tot de zomerfeestjes ginder gestart zijn , is makelijker om contact te krijgen en misschien foto's te mogen nemen (ik spreek hier wel over het hallencomplex, de rest van de oude petrolhaven is vrij te gaan en te staan)

mm oke, merci voor de tip.
Ik moet nog iets vragen maar kzal da wel via prive bericht doen ;-)

stijn