Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kader

    Iedereen heeft hier van die mooie kaders om hun foto's met de instellingen van de gemaakte foto's. Doen jullie dat zelf met een programma? Of kan je dat instellen op je camera ofzo?? Lijkt me wel erg handig namelijk
    Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
    Sigma 18mm - 125mm

  • #2
    Re: Kader

    Oorspronkelijk geplaatst door Maartje
    Iedereen heeft hier van die mooie kaders om hun foto's met de instellingen van de gemaakte foto's. Doen jullie dat zelf met een programma? Of kan je dat instellen op je camera ofzo?? Lijkt me wel erg handig namelijk
    Maartje,
    dit kan niet uit de kamera direkt.De meeste fotobewerkingsprogrammas hebben dit ingebouwd ,of je kan een actie maken in PS.

    je hebt ook standalone programmas die dit kunnen
    zie de volgende links

    Comment


    • #3
      Re: Kader

      Dank je wel. Heb ik wel wat aan ja. Ik zie iedereen dat de instellingen zo mooi op het kader staan. Dat doet iedereen dus iedere keer met de hand?
      Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
      Sigma 18mm - 125mm

      Comment


      • #4
        Re: Kader

        Oorspronkelijk geplaatst door Maartje
        Dank je wel. Heb ik wel wat aan ja. Ik zie iedereen dat de instellingen zo mooi op het kader staan. Dat doet iedereen dus iedere keer met de hand?
        dit is een TAG in bordermaker en je kan die dan automatisch ergens op de foto
        laten tevoor schijn komen ..


        sroll naar beneden bij bordermaker en je ziet enkele voorbeelden.

        Comment


        • #5
          Re: Kader

          zo te zien kan je in andere topics overweg met PS en kaders..waarom dan de vraag ?

          Comment

          Working...
          X