Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grijstintenbalk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grijstintenbalk

    Al een tijdje geleden bij de oudere versie van de hoofdpagina van BD kon ik perfect de grijstintblokjes van elkaar onderscheiden, maar de balk die er nu staat onder de menu's, daar zie ik geen onderscheid meer tussen de 4 donkerste blokken. Volgens adobe gamma is mijn scherm juist afgesteld.
    Nu mijn vraag: slechte balk, monitor, ogen of een kombinatie
    En heeft iemand de vorige balk toevallig ergens op PC staan
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

  • #2
    Re: Grijstintenbalk

    ik moet hetzelfde vaststellen hoewel ik niets gewijzigd heb aan mijn instellingen van de monitor.
    groeten linda

    Comment


    • #3
      Re: Grijstintenbalk

      Zouden wij de 2 enigen zijn met dit 'probleem'
      Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

      Comment


      • #4
        Re: Grijstintenbalk

        nee, gebruik de zoek functie maar eens, hier is al over gesproken.

        Comment


        • #5
          Re: Grijstintenbalk

          Het is vergeven, want je moet zoeken op "balkje", niet te vinden op "grijstint"

          of dan vooral het gebrek eraan is een beetje een probleem. Als ik thuis foto's bewerk en die bv op BD zet, is het af en toe schrikken als ik die op het werk op m'n goeie ouwe NEC cad monitor zie verschijnen. Er verschijnen nogal wat zaken die ik thuis niet zag. Bij het afstellen van het LCD scherm krijg ik het niet gefixt om


          Vroeger stond er op de homepage van BD een balkje met blokjes met verschillende grijstinten waarmee men de helderheid van het beeldscherm kon controleren (alle blokjes moesten zichtbaar zijn). Is dat verloren geraakt bij het omzetten naar de nieuwe website want ik vind het niet meer :confused: Het lijkt me wel interessant om


          Comment

          Working...
          X