Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot Natasja

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoshoot Natasja


    Camera Model: Canon (Canon EOS 350D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 60,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/125 sec
    F-Number: F5,6
    ISO: 200
    Compensation: EV 0/2







    Camera Model: Canon (Canon EOS 350D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 200,00 mm (55-200 mm)
    Shutter Speed: 1/125 sec
    F-Number: F5,6
    ISO: 200
    Compensation: EV 0/2








    Camera Model: Canon (Canon EOS 350D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 51,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/125 sec
    F-Number: F5,6
    ISO: 200
    Compensation: EV 0/2








    Foto's genomen te Lier op zondag 7 mei 2006!





    Groetjes,
    StevenVH

  • #2
    Re: Fotoshoot Natasja

    Mooi reeks , maar ik heb de indruk dat je bovenkant wat veel ruimte laat.
    Iets beter kadreren, en resultaat is nog beter.
    Trouwens, ook een fotogeniek model.
    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

    Comment


    • #3
      Re: Fotoshoot Natasja

      1 & 2 genieten mijn voorkeur! Heeft Natasja buitenlandse roots?

      Grts Janvangent
      Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

      Comment


      • #4
        Re: Fotoshoot Natasja

        1. Pffrt, ok dit is dus de reden waarom ikzelf me niet waag aan kilo's font de teint... Waarmee ik dus wil zeggen dat dit weeral een voorbeeld is van hoe het niet moet....

        2. Die behabandjes en afdruk van haar beha in haar topje Als fotograaf moet je er echt opletten!
        - Behabandjes: Neem eentje zonder of geen beha....
        - Beha zelf: Als het model dan toch eentje aandoet kies dan voor een simpele beha, dus eentje zonder al diene tralala (kant, tekeningen die erop gedrukt zijn en reliëf vertonen)....

        3. 'k Zou (zoals voorgaande al zei) croppen, zeker bij de eerste foto vanonder en beetje vanboven...

        4. Ze kijkt een beetje verveeld op 2 en 3...

        5. Dat kader

        Het is belangrijk dat je als fotograaf ook op je strepen durft staan! Ikzelf zou als fotograaf al lang gezegd hebben dat ze die font de teint weer mocht afwassen en een andere beha aantrekken...

        Ik vind dat er veel fotografen te braaf zijn! Kies maar zelf je make-up, kies maar zelf je kledij, .... NOT good! Een goeie modelfotograaf heeft daar zelf een gevoel voor (en als je dat gevoel nog niet hebt, kan je dat leren ) En dit is niet enkel bedoelt voor Steven, maar algemeen.


        En om positief te eindigen!!!!! Foto 1 vind ik dat ze een toffe pose en blik heeft en voor de rest vind ik het zeker geslaagd hoe je op alle 3 de foto's de locatie mooi weergeeft!

        Comment


        • #5
          Re: Fotoshoot Natasja

          Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
          1. Pffrt, ok dit is dus de reden waarom ikzelf me niet waag aan kilo's font de teint... Waarmee ik dus wil zeggen dat dit weeral een voorbeeld is van hoe het niet moet....

          2. Die behabandjes en afdruk van haar beha in haar topje Als fotograaf moet je er echt opletten!
          - Behabandjes: Neem eentje zonder of geen beha....
          - Beha zelf: Als het model dan toch eentje aandoet kies dan voor een simpele beha, dus eentje zonder al diene tralala (kant, tekeningen die erop gedrukt zijn en reliëf vertonen)....

          3. 'k Zou (zoals voorgaande al zei) croppen, zeker bij de eerste foto vanonder en beetje vanboven...

          4. Ze kijkt een beetje verveeld op 2 en 3...

          5. Dat kader

          Het is belangrijk dat je als fotograaf ook op je strepen durft staan! Ikzelf zou als fotograaf al lang gezegd hebben dat ze die font de teint weer mocht afwassen en een andere beha aantrekken...

          Ik vind dat er veel fotografen te braaf zijn! Kies maar zelf je make-up, kies maar zelf je kledij, .... NOT good! Een goeie modelfotograaf heeft daar zelf een gevoel voor (en als je dat gevoel nog niet hebt, kan je dat leren ) En dit is niet enkel bedoelt voor Steven, maar algemeen.


          En om positief te eindigen!!!!! Foto 1 vind ik dat ze een toffe pose en blik heeft en voor de rest vind ik het zeker geslaagd hoe je op alle 3 de foto's de locatie mooi weergeeft!

          ik moet djamila in grote lijnen volgen hier . ik kan het eigenlijk niet beter verwoorden. idd. ik ook als fotograaf,soms wat meer op onze strepen staan. sommigen durven echter niet zonder bh. maar dat doet soms helaas afbreuk aan de foto's.
          Dit echter een goed modelletje want ik heb al prachtig werk van haar gezien en ken haar zo een beetje. ik zie ze graag naturel.

          hopelijk wordt dit constructief opgenomen.
          estamos llegando
          http://users.telenet.be/studiocamosci

          Comment


          • #6
            Re: Fotoshoot Natasja

            Er bestaan genoeg beha's waar je de bandjes vanaf kan halen Ik heb op mijn laatste shoot ook zoeentje gebruikt omdat ik het zelf ook niet zie zitten om zonder beha foto's te laten nemen.... (Dit geheel terzijde )

            Comment


            • #7
              Re: Fotoshoot Natasja

              Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
              Er bestaan genoeg beha's waar je de bandjes vanaf kan halen Ik heb op mijn laatste shoot ook zoeentje gebruikt omdat ik het zelf ook niet zie zitten om zonder beha foto's te laten nemen.... (Dit geheel terzijde )

              ik draag tijdens shoots ook eentje zonder.

              neen. goeien tip. ik ga dat actief promoten vanaf nu.
              estamos llegando
              http://users.telenet.be/studiocamosci

              Comment


              • #8
                Re: Fotoshoot Natasja

                Oorspronkelijk geplaatst door iodario
                ik draag tijdens shoots ook eentje zonder.

                neen. goeien tip. ik ga dat actief promoten vanaf nu.
                Lach maar

                Comment


                • #9
                  Re: Fotoshoot Natasja

                  Steven, ik zou de foto's wat krapper croppen.
                  Als je modellen fotografeerd moet enkel het model het onderwerp uitmaken van de foto, de achtergrond is eigenlijk maar decoratie en mag niet te uitdrukkelijk aanwezig zijn.

                  Vandaar dat men meestal een kleine DOF gebruikt.
                  Als de achtergrond te overheersend is zoals op foto 1 is het best om zo krap mogelijk te croppen.
                  Links en rechts een klein stukje haag zichtbaar laten en onderaan tot de eerste treden croppen (je model wordt dan in een kader geplaatst).
                  Bovenaan ook een flik stuk eraf (onderste bruine tak net zichtbaar).

                  Foto 2 links en bovenaan croppen (altijd ruimte laten in de blikrichting).

                  Bij foto 3 enkel bovenaan een stuk afsnijden (rechteroog van model op golden main).

                  Greetz
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotoshoot Natasja

                    Bedankt allemaal voor de reacties, het is zeer leerrijk!

                    Comment

                    Working...
                    X