Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen concert Santana

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen concert Santana

    Hallo beste mensen,

    Ik ben nog niet lang lid van BD, en weet mijn weg nog niet zo goed op het forum.

    Een rare vraag?

    Wat met fototoestellen op het concert?

    Natuurlijk dekt de organisatie zich in (op de kaarten staat fototoestellen' opname toestellen, drank enz. enz. verboden).

    Ik zou graag toch een paar souveniertjes maken met mijn Canon Powershot A610?

    Heb totaal geen ervaring met live-concerten??

    Is er strenge controle (Sportpaleis) of is het te doen.

    Tenslotte tegenwoordig hebben veel Gsm's ook een cameraatje ingebouwd, ze kunnen toch moeilijk iedereen zijn Gsm afpakken!!

    Bedankt bij voorbaat

    Leo59

  • #2
    Re: Fotograferen concert Santana

    je kunt contact opnemen met de organisatoren om toestemming te vragen om te fotograferen maar of ze die gaan geven, das iets anders

    Comment


    • #3
      Re: Fotograferen concert Santana

      controle hangt af van event tot event. Ik ben tot nu toe altijd met mijn dslr binnengeraakt, dus met jouw toestel zal het ook wel lukken.

      PS: vergeet uw flits niet af te zetten

      Comment


      • #4
        Re: Fotograferen concert Santana

        Bedankt,

        @eldec & @yowan-kenobi

        Niet zo heel veel reacties?

        Maar mijn besluit staat toch vast, ga een gokje wagen en toestel meenemen.

        Thanks

        Leo59

        Comment


        • #5
          Re: Fotograferen concert Santana

          Ik heb tijdens het concert van clouseau in december foto's genomen en geen problemen gehad.

          Comment


          • #6
            Re: Fotograferen concert Santana

            Ik ben een tijd geleden naar een concert van Eric Clapton geweest(en ga binnenkort terug ) en daar werd toch redelijk gecontroleerd. Zelfs handtassen moesten geopend worden...

            (gsm's werden niet bekeken )

            Comment


            • #7
              Re: Fotograferen concert Santana

              Hallo,

              Aan allen die gereageerd hebben, bedankt.

              Heb het geprobeerd, aan de ingang begon het al,is tenslotte geen superklein toestel (A 610), maar allee mocht toch binnen.
              Dan, tijdens het voorprogramma effe getest, zonder flash uiteraard, vrij snel een steward aan mijn been met de melding dat met "lenzen niet mocht gefotografeerd worden" ??
              Lenzen? die heeft nog niet veel fototoestellen gezien dacht ik?
              Enfin, tijdens concert (wat overigens geweldig was) gewoon verder gedaan, er werd trouwens overal in de zaal naar hartelust geflasht!
              Jammer alles mislukt (bewegingsonscherpte) zelfs op 400 iso, hoogste sluitertijd 1 sec, als je dan niet kan steunen komt er niks van.
              Heb nog een paar korte filmpjes gedraaid, dat ging iets beter, kwestie van toch een souveniertje te hebben.

              Groetjes

              Leo59

              Comment


              • #8
                Re: Fotograferen concert Santana

                jammer van de foto's maar gelukkig heb je nog die filmpjes mss dat je daar wat stills kunt van maken heb je toch een soort van foto

                MVG eldec

                Comment

                Working...
                X