Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 18-200mm lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 18-200mm lens

    Ik was juist opzoek naar foto's van een Tamron 18-200mm lens .
    Dus ik dacht dat ik gewone foto's zou zien maar ik zag ook macrofoto's.
    Ik dacht dat dit een "gewone" lens was en geen macro lens kan dit eens uitleggen want nu begrijp ik er niets meer van .
    Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

  • #2
    Re: Tamron 18-200mm lens

    Oorspronkelijk geplaatst door aaron
    Ik was juist opzoek naar foto's van een Tamron 18-200mm lens .
    Dus ik dacht dat ik gewone foto's zou zien maar ik zag ook macrofoto's.
    Ik dacht dat dit een "gewone" lens was en geen macro lens kan dit eens uitleggen want nu begrijp ik er niets meer van .
    De Tamron krijgt het label 'macro' omdat ze op vrij korte afstand kan scherpstellen (dacht ongeveer 45 cm).
    Moest je perse in macro geïnteresseerd zijn, dan zou ik deze lens daarvoor niet kopen, maar een 'echte' macro kopen...
    Het is echter een leuke all-round lens (zeker voor dat geld) en het is mooi meegenomen als je af en toe eens een foto van wat dichterbij kunt scherpstellen ...

    Groetjes,
    DVdB
    Zo'n schattig Nikon kodakske en wat glas erbij ...

    Comment


    • #3
      Re: Tamron 18-200mm lens

      Anh je hebt dus ook "gewone lenzen" die van dichtbij kunnen scherpstellen .
      Maar ik fotografeer toch niet veel macro's .
      Bedankt voor je uitelg begrijp et weer
      Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

      Comment


      • #4
        Re: Tamron 18-200mm lens

        Om je een ideetje te geven : bijgaande foto genomen met de Tamron 18-200 mm. XR DiII.
        Bloemetjes zijn zowat 1 à 1,5 cm. groot. Veel dichter kon niet meer.

        Mvg.,

        Lucb

        We make a living by what we get, but we make a life by what we give.
        NIKON D80 / AF-S Nikkor 18-200mm 1:3.5-5.6 G ED (VR )

        Comment

        Working...
        X