Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katinka

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katinka

    Toch maar weer eens de studio ingedoken deze keer met Katinka



    voor de complete sessie neem een kijkje op mijn homepage www.langenacker.nl (models) Katinka,
    Denk dat het probleem met de witbalance opgelost is,vorige sessie,s waren wat aan de gelige kant,uiteraard is commentaar weer welkom

    Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Re: Katinka

    Heb de eerste 15 ofzo bekeken op je site en daar zie ik al veel betere portretten dan deze!

    Waarom?

    - Ze heeft al geen grote ogen (wat zeker NIET erg is), maar op deze knijpt ze ze nog een keer toe...

    - De afhangende bandjes zijn storend en totaal niet origineel, begint zelfs afgezaagd te worden. Het heeft zelfs geen meerwaarde... want de expressie zegt iets anders dan wat er zou moeten uitgebeeld worden met de afhangende bandjes van het topje....

    - In sommige gevallen vind ik oorbellen tof, maar hier stoort die ene alleen maar.



    Welke ik zeker de moeite vind... foto 4880 en 4908.

    Comment


    • #3
      Re: Katinka

      Moet Djamila gelijk geven ... op je site staan veel mooiere foto's van Katinka
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • #4
        Re: Katinka

        Ik ben er ook niet kapot van. Naast hetgeen Djamila genoemd heeft, vind ik de kleur wat groenig, de scherpte niet voldoende en het voorhoofd een beetje uitgebrand zonder dat daar contrast tegenover staat.
        Op een gave huid kun je niet scherpstellen
        Simpele albumpjes

        Comment


        • #5
          Re: Katinka

          vind ook de kleur niet zo mooi gekozen hier.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X