Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 Meifeest Genk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1 Meifeest Genk

    Vorige week zondag op de 1 Meifeesten te Genk geweest, hier enkele resultaten










    Het volledige album staat online op http://krislowet.fotostart.be/album/index.php?list=10

    Fijn weekend aan allen!
    Kris
    Kris Lowet - Online portfolio

  • #2
    Re: 1 Meifeest Genk

    Goed met scherptediepte gespeeld bij de derde opname, al had de achtergrond nóg onscherper gemogen. Zelfde opmerking bij foto 2, waar eveneens nogal veel informatie naast het eigenlijke onderwerp in terug te vinden is. Wat betreft je 1ste foto, hier begrijp ik niet zo goed waarom je die in deze reeks toevoegd...

    Comment


    • #3
      Re: 1 Meifeest Genk

      Goed met scherptediepte gespeeld bij de derde opname, al had de achtergrond nóg onscherper gemogen.
      Het was bij het nemen van deze foto gewoon van op het knoppeke duwen, ze stapten veel te vlug voorbij om alles af te stellen, helaas Ook jammer van het weer, veel regenschermen op de achtergrond.

      Wat betreft je 1ste foto, hier begrijp ik niet zo goed waarom je die in deze reeks toevoegd...
      Hier waren kinderen in groepjes aan het dansen, dit gezichtje vond ik persoonlijk wel eentje wat eruit sprong..
      Kris Lowet - Online portfolio

      Comment

      Working...
      X