Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon ixus 60:internationale versie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon ixus 60:internationale versie

    Ik heb voor de aankoop van een ixus 60 de keuze tussen de nederlandse versie en de internationale.verschil zit em in de prijs en de nedelandse handleiding die er niet bij bij de internationale versie zit.
    Maar weet iemand of de toestellen hetzelfde zijn? maw; kan je de camera ook in de nederlandse taal instellen bij deze internationale versie? of ben ik aangewezen op de engelse?
    Objectieven zijn als mensen...het is de binnenkant die telt

  • #2
    Re: canon ixus 60:internationale versie

    Kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar normaal staat de Nederlandstalige taal er wel in,....ttz bij mijn Duits toestel toch. Zoals je al aangaf zal het met de handleiding wel iets anders zitten.........Internationale versie ?? Kan ook van Hongkong komen dus.........

    Greetz,


    The Fonz
    Exactemundo!

    Comment


    • #3
      Re: canon ixus 60:internationale versie

      Bij een internationale versie van Canon Europe zit een gedrukte handleiding in het engels, frans, italiaans en duits.

      Verder zijn alle gedrukte bijlagen ook in die talen.

      Daarnaast zit er een Canon Manuel Disk met de talen: deens, duits, enegls, spaansfrans, italiaans,zweeds, fins en nederlands.

      De Canon Camera Solution Disk heeft de vol.gende talen: enels, frans, duits, italiaans en spaans.

      Tussen de toestellen is er geen enkel verschil komen allemaaluit dezelfde Canon fabriek.

      Op deze toestellen zit twee jaren waarborg. Gedurende de eerste 60 dagen wordt het toestel bij problemen direct vervangen door een nieuwe. Hierna gaan ze in herstelling.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment

      Working...
      X