Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

    Hallo,
    ik heb m'n D70s vorige zaterdag in Düren gekocht. Ik had er te laat aan gedacht om aan de verkoper te vragen als er een NL-handleiding beschikbaar was, maar da's nu dus te laat.
    Ik heb ondertussen naar Nikkon gemaild, en gevraagd als het mogelijk is om een NL-handleiding op te sturen, maar ik vrees dat dit noppes zal worden.

    Blijkbaar is het ook niet zo eenvoudig om een pdf-file op internet te vinden.
    't Is natuurlijk niet hetzelfde, maar beter iets dan niets.
    Heb natuurlijk liefst van al het origineel A5-formaat boekje, dat handiger is om in je draagtas mee te nemen, dan een eigen afgedrukte versie op losse A4-bladen.

    Indien Nikkon niet op m'n vraag ingaat (zou ik wel betreuren na aankoop van een D70 en 2 lenzen van Nikkon), is dat boekje dan misschien mits betaling ergens verkrijgbaar?

    Tnx!
    Nikon D70s - Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED Nikkor - Nikon 80-200/2,8 AF D ED Nikkor
    Vosonic II+ VP2160 + 40GB Harddisk
    http://spaces.msn.com/on5us

  • #2
    Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

    Je kunt dat in principe bij iedere fotohandel bestellen. Tegen betaling uiteraard.

    Comment


    • #3
      Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

      http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=82237
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

        Antwoord: Ja en Neen

        Indien je een geregsitreerd gebruiker bent, kan, kon je op de nikon-site een Nederlandse handleiding downloaden in PDF-formaat.
        Je moet, moest je wel registreren met het serie-nummer van je D70...
        Persoonlijk heb ik daar meermaals handleiding opgehaald, maar ik ben dan ook wel een geregistreerd gebruiker.
        En, leer nu toch allemaal eerst even de zoek-opties alvorens steeds weer dezelfde dingen te vragen.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

          Oorspronkelijk geplaatst door purlut
          Antwoord: Ja en Neen

          Indien je een geregsitreerd gebruiker bent, kan, kon je op de nikon-site een Nederlandse handleiding downloaden in PDF-formaat.
          Je moet, moest je wel registreren met het serie-nummer van je D70...
          Persoonlijk heb ik daar meermaals handleiding opgehaald, maar ik ben dan ook wel een geregistreerd gebruiker.
          En, leer nu toch allemaal eerst even de zoek-opties alvorens steeds weer dezelfde dingen te vragen.
          Purlut, heb je eventueel een link op de Nikon (Support)site ? Ik ben ook geregistreerd, maar ik vind blijkbaar enkel de Engelstalige handleiding voor de D70 ? Dank bij voorbaat.
          D7000 en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

            Oorspronkelijk geplaatst door purlut
            Antwoord: Ja en Neen

            Indien je een geregsitreerd gebruiker bent, kan, kon je op de nikon-site een Nederlandse handleiding downloaden in PDF-formaat.
            Je moet, moest je wel registreren met het serie-nummer van je D70...
            Persoonlijk heb ik daar meermaals handleiding opgehaald, maar ik ben dan ook wel een geregistreerd gebruiker.
            En, leer nu toch allemaal eerst even de zoek-opties alvorens steeds weer dezelfde dingen te vragen.
            Dat is dan de eerste keer dat ik daar van hoor......of is dat nieuw misschien ??
            Ik ben ook een geregistreerd nikoneigenaar, maar ik vind dat nergens terug op hun site.

            Comment


            • #7
              Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

              Engelstalige handleidingen kan je downloaden als geregistreerd gebruiker, NL niet.

              Comment


              • #8
                Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

                Beetje google'n kan wonderen doen
                Heb sinds verleden week mijn nikon D70s uit duitsland laten overkomen en moest dus ook op zoek naar een nederlandstalige handleiding...


                Edit mod JLP: De link is verwijderd, wegens schending van de copyrightrechten. Lees ook de sticky er eens op na over de handleidingen.
                Last edited by JLP; 5 mei 2006, 12:59.

                Comment


                • #9
                  Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

                  Dat is de handleiding van de D70 (zonder s dus)

                  Zijn de verschillen zó klein dan?

                  Comment


                  • #10
                    Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

                    Ik heb een url gevonden met diverse handleidingen (diverse merken).
                    Jammer dat ik ze hier niet mag plaatsen.
                    Het is de NL-manual van de D70 en niet van de D70s, maar 'k vraag me af als die handleiding eigenlijk wel zo veel verschilt.
                    Nikon D70s - Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED Nikkor - Nikon 80-200/2,8 AF D ED Nikkor
                    Vosonic II+ VP2160 + 40GB Harddisk
                    http://spaces.msn.com/on5us

                    Comment


                    • #11
                      Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

                      volgens mij is er zo goed als geen verschil tussen de D70 en D70s

                      Comment


                      • #12
                        Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Paulie Bummer
                        Ik heb een url gevonden met diverse handleidingen (diverse merken).
                        Zit mijn naam toevallig in die link? Anders mag je mij die link van jou even pm'en zodat ik mijn collectie eventueel kan aanvullen

                        Comment


                        • #13
                          Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                          Zit mijn naam toevallig in die link? Anders mag je mij die link van jou even pm'en zodat ik mijn collectie eventueel kan aanvullen
                          Ja, uw naam zit in de link.
                          Ik ben niet zeker, maar denk da'k ze hier ergens (tijdelijk) gezien heb.

                          Vind het wel jammer dat de firma's van fototoestellen zo rot doen over de copyrechten van hun handleidingen. Heb je dat toestel niet, dan heeft zo'n handleiding eigenlijk geen grote waarde, en heb je dat toestel wel, dan vind ik dat je als koper/klant toch wel recht heb op een pdf-file.
                          Maarja, 't is nu eenmaal zo, en heb natuurlijk wel begrip voor belgiumdigital dat zich aan deze regel wil houden.

                          PS. Stralend weertje hier aan de kust!

                          Vlug iets eten en de nodige boodschappen doen, zodat er nog wat tijd overblijft om nieuwe plaatjes te nemen.
                          Nikon D70s - Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED Nikkor - Nikon 80-200/2,8 AF D ED Nikkor
                          Vosonic II+ VP2160 + 40GB Harddisk
                          http://spaces.msn.com/on5us

                          Comment


                          • #14
                            Krijg je niet standaard een Nederlandse handleiding

                            Krijg je bij Nikon niet standaard een Nederlandse handleiding
                            Ik heb 2 keer een Canon gekocht, nu gisteren de Canon EOS 30D in ontvangst genomen, en paar jaar terug de Canon PowerShot G3. En 2 keer de Nederlandstalige handleiding. Zonder dat ik er specifiek om vroeg.

                            Comment


                            • #15
                              Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Paulie Bummer
                              Ja, uw naam zit in de link.
                              Ik ben niet zeker, maar denk da'k ze hier ergens (tijdelijk) gezien heb.
                              Ja, zat vroeger in m'n signoff maar die moest er van BD uit om dezelfde copyright redenen ... maar ben blij dat de link zo ook wel rond gaat dan heeft die 320MB aan voornamelijk NL-dslr-handleidingen toch enig nut

                              Persoonlijk vind ik die handleidingen ook nuttig als je het toestel niet hebt maar een eventuele aankoop overweegt, zodat je alle snufjes kan vinden die een bepaald toestel bezit, en dit in je eigen taal (ook al heb ik zelf liever het Engels)

                              Comment

                              Working...
                              X