Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handleiding Nikon CP5700 : problemen !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handleiding Nikon CP5700 : problemen !!!

    Ok, ik weet het - dit is een kies probleem en ik ben mij bewust van de eigendomsrechten van handleidingen... Maar, mijn geduld is een beetje ten einde

    Reeds maanden probeer ik via legale weg een Nederlandstalige handleiding te bemachtigen, maar dat schijnt mij niet te lukken. Een beetje historiek...
    Ik schaf mij een Nikon Coolpix 5700 aan voor mijn vrouwke... Het toestel is een Duitser en heeft de Duitse en Engelse handleiding.
    Ik begrijp dat er voor Nederlandstalige handleidingen dient betaald te worden en contacteer DB. Die antwoordt (na een poos) dat ik dat via mijn fotohandel moet doen, zij werken niet rechtstreeks.
    OK, alle begrip - maar mijn fotohandel dat is Corné, dus ik contacteer Corné. Corné aanvaardt de bestelling en rekent mij het (normale) tarief.
    Maar Nikon Nederland houdt Corné nu al maanden aan het lijntje en Kariboe kan zijn handleiding maar niet bemachtigen

    Ik gooi geen steen naar Corné, verre van - de man doet waarschijnlijk wat ie kan ! Maar als het bekomen van een handleiding via normale weg moeilijk of onmogelijk wordt gemaakt...
    Wie weet raad ???

    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Working...
X