Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lekker opwarmen !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lekker opwarmen !

    Deze middag werd ik door mijn zoon (Brechen, die sinds kort ook de microbe te pakken heeft), gevraagd om mee te gaan op fototocht langs een oude spoorwegbedding die hij wist zijn. Deze beestjes kon ik dus gelukkig op de plaat krijgen.






    Hebben we ons best gedaan of moet het volgende keer beter ??
    Hilde

  • #2
    Re: Lekker opwarmen !

    Jullie hebben zekers je best gedaan.

    Scherpte en kleuren zijn redelijk goed, maar het beestje op zich staat er wat klein op.

    Qua compo spreekt de tweede mij het meeste aan, ook door de pose van de hagedis.

    Het is maar een gedacht he, maar als je hier nu 2x een verticale pano van maakt denk ik dat de beestjes er meer prominenter zouden opstaan.

    Ik zie geen exif meer maar met welke lens zijn deze genomen? En was een kleine macro-lens(105 mm macro of zo) hier niet idealer voor geweest?
    Groetjes
    ----JO

    Comment


    • #3
      Re: Lekker opwarmen !

      Knap ,ben al benieuwd naar jullie volgende
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Lekker opwarmen !

        beetje drukke(natuurlijke) omgeving maar mooie hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Lekker opwarmen !

          Foto's zijn genomen met Panasonic DMC-FZ7. Was door al mijn enthousiasme wel vergeten de camera juist te zetten; stond nog op macro en 12x zoom.
          F5,6 ; belicht. 1/250 sec en brandpuntafstand 72mm
          Volgende keer probeer ik om beter op te letten en het toestel op P te zetten. De rest moet ik nog leren mee werken
          Hilde

          Comment


          • #6
            Re: Lekker opwarmen !

            Is dit in België ??? Ik wist niet dat er hagedissen te vinden waren in onze streken

            Leuke beelden, volledig akkoord met wat Jo allemaal bazelt
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: Lekker opwarmen !

              Ja hoor, ik was er ook aangenaam door verrast, maar ze zijn er dus. Heb er zeker een 7-tal gezien, allemaal enorm bang en zeer vlug ribbedebie bij het minste dat ik te luid ademde De foto's zijn genomen in Tielt, W.-Vl. Op een lekker warm plekje !
              Hilde

              Comment

              Working...
              X