Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mirage 2000 @ Payerne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mirage 2000 @ Payerne

    Maandag en dinsdag naar Payerne geweest voor een deployment van 6 Mirage 2000 in Payerne (Zwitserland).

    Prima weer, veel activiteiten , perfecte spotterplaatsen ... wat wil je nog meer?

    Ook merci aan Candytje om haar 20D aan mij te lenen toen mijne in pan viel!







    Grttz Dirk
    ________________________________________________

  • #2
    Re: Mirage 2000 @ Payerne

    Vooral de laatste is voor mij een toppie.

    Comment


    • #3
      Re: Mirage 2000 @ Payerne

      Die laatste foto daar is wat mis mee, ik kan mij niet voorstellen dat die zo laag bij de grond komt, toch niet in die attitude, afronden tot daartoe, maar dit lijkt er niet op.
      Greetz
      Morris
      Morris.
      http://www.wix.com/morisse/deurne-diest

      Comment


      • #4
        Re: Mirage 2000 @ Payerne

        die middelste is tof met die vibrerende lucht
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: Mirage 2000 @ Payerne

          mooi licht bij 2
          knappe actie bij 1 en 3

          dat noemen ze dan een drielemma, als ge niet weet welke te kiezen

          Comment


          • #6
            Re: Mirage 2000 @ Payerne

            Oorspronkelijk geplaatst door morris
            Die laatste foto daar is wat mis mee, ik kan mij niet voorstellen dat die zo laag bij de grond komt, toch niet in die attitude, afronden tot daartoe, maar dit lijkt er niet op.
            Greetz
            Morris
            Gezien de afterburner gok ik op een take off (of go around).

            Mooie foto's trouwens!

            Comment


            • #7
              Re: Mirage 2000 @ Payerne

              Het was misschien wel niet uw fototoestel maar ik mag vermoeden dat deze wel met uw nieuw lenske getrokken zijn ?????
              Trouwens , prachtige foto's . 2de is voor mij de beste

              Erwin
              Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
              http://album.zoom.nl/user/lindberg/

              Comment


              • #8
                Re: Mirage 2000 @ Payerne

                morris: Die laatste foto daar is wat mis mee, ik kan mij niet voorstellen dat die zo laag bij de grond komt, toch niet in die attitude, afronden tot daartoe, maar dit lijkt er niet op.
                Greetz
                Morris
                Toch is er niets veranderd aan deze foto, behalve een storende paal wegedaan aan de horizon. De Mirage is gewoon net in de lucht tijdens de take off en de boom staat een heel stukje op de achtergond. net zoals de heuvel. Ik sta trouwens ook enkele meters hoog dus heb een beetje meer 'Top view'


                erwin: Het was misschien wel niet uw fototoestel maar ik mag vermoeden dat deze wel met uw nieuw lenske getrokken zijn ?????
                Idd, Foto 1 en 3 zijn met de 400mm van canon getrokken en nummer 2 is met mijn 50-500 getrokken.
                Ik ben zeeeer tevreden van mij 400mm, ik heb enkel mij 50-500 gebruikt voor taxie shots en landing! Geweldige lens die 400 ! Nu nog een 1.4 erop????

                Mijn 20D begon ineens heel raar te doen, hij bleef ERR99 tonen en bleef maar foto's trekken (alle de spiegel klapte heel de tijd toe) zelfs nu als ik hem op OFF heb staan en ik steek de batt erin begint hij weer de ene na de andere foto te maken. Soms stopt hij hiermee , maar als ik dan bv mijn lens van AF naar MF switch, maakt hij een foto, ook het openen van mijn CF 'luikje' ziet hij als een input om een foto te maken! Dat wordt dus opsturen ... denk dat de printplaat het begeven heeft

                Thanks voor de comments.

                Grtzz Dirk
                ________________________________________________

                Comment


                • #9
                  Re: Mirage 2000 @ Payerne

                  Voor mij zeker prachtige foto's waar de scherpte en kleur itensiteit formidabel te noemen is. Ook heb je een mooie evenwichtige belichting waardoor de foto's zo realistisch overkomen.

                  Ook mijn voorkeur gaat naar foto 3, het is net of je naast de startbaan staat te kijken. Prachtig
                  Spookys Fotoweb
                  BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mirage 2000 @ Payerne

                    He Dirk,

                    Keurig werk ,voor mij is nr 3 de favoriet!
                    Is dat de plaats waar we vorig jaar op gestaan hebben in oktober?
                    Krijg ook alweer kriebels om te vertrekken.

                    Groetjes,
                    Dirk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mirage 2000 @ Payerne

                      Idd Dirk dat is vanop die shelter getrokken.

                      De plaats waar ik nummer 2 heb getrokken daar zijn we niet geweest, prachtige plek voor taxi en landings shots!
                      In oktober zijn we er weer

                      Grtzz Dirk
                      ________________________________________________

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mirage 2000 @ Payerne

                        Dirk,
                        Zoals gewoonlijk sterke reeks.
                        [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mirage 2000 @ Payerne

                          Knappe reeks, Dirk!

                          Speciaal naar Payerne gereden voor deze deployment?
                          Of heb je nog andere plaatsen in Zwitserland bezocht?
                          Canon 450D | BG-E5 grip | Canon EF-S 18-55 IS | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM
                          Canon 350D | BG-E3 grip | Canon EF-S 18-55 | Sigma 70-300 F4.0-5.6 APO DG | Canon EF 50 F 1.8 II
                          Foto's op Airliners.net en myaviation.net

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mirage 2000 @ Payerne

                            Yep, ik wist dat deze mirages er waren en ze vlogen missies tegen F-18s en F-5s en dit 4 keer per dag dus vliegactiviteiten genoeg, alleen het weer was een gok. We zijn zondag avond vertrokken maandag morgen aangekomen, dinsdag avond trg vertrokken en enkel in payerne geweest maar dit is echt wel een knap veld om te spotten! Gewoon geen hek of draad te zien!

                            We (Candytje en ik) zien dit gelijk een ander koppel dat een weekendje uit gaat

                            Grtzz Dirk
                            ________________________________________________

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mirage 2000 @ Payerne

                              Ja, het is een prachtige spotplaats. Ben er ook al geweest, jammer genoeg (nog) niet om te spotten.

                              Als je ooit nog volk zoekt voor een spottingtrip naar Zwitserland... let me know
                              Canon 450D | BG-E5 grip | Canon EF-S 18-55 IS | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM
                              Canon 350D | BG-E3 grip | Canon EF-S 18-55 | Sigma 70-300 F4.0-5.6 APO DG | Canon EF 50 F 1.8 II
                              Foto's op Airliners.net en myaviation.net

                              Comment

                              Working...
                              X