Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A man and his bass...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A man and his bass...

    Probleempje waar misschien iemand van jullie mij verder mee kan helpen.
    Ik heb een project opgestart met als werktitel 'A man and his bass...'
    Bedoeling is om een keer de bassist en zijn bass in't 'daglicht' te plaatsen, maw portretten van de bassist. Waarom? Omdat ik zelf een bassist ben.
    Ik heb al vele contacten gelegd met bassisten, nationaal en internationaal en ze willen allemaal meewerken. Zo zijn er een aantal bassisten die op Werchter moeten spelen dit jaar. De shoots zelfs zijn reeds bevestigd en geregeld met de tourmanagers.
    Wat is't probleem dan? Awel, ik moet met mijn materiaal backstage geraken :-) Dus is mijn vraag:
    Weet er iemand waar ik moet zijn om een accreditatie aan te vragen voor Werchter? Want dat vind ik dus nergens terug op hun site.
    Bijvoorbeeld voor Pinkpop was dat geen porbleem, die zagen mijn project onmiddellij zitten. Graspop zag't dan helemaal niet zitten, wat jammer was, want 4 bassisten hadden al toegezegd voor de shoot.

    Soit, hoop dat iemand mij kan helpen.
    En oh jij, kan altijd goede raad gebruiken van een 'buddy' dus als iemand met rockfotografie ervaring zich geroepen voelt??

    Steven
    www.YourConcertShots.com

  • #2
    Re: A man and his bass...

    Slecht nieuws voor jou , dan mag je via clearchannel/live nation passeren en die hanteren strenge voorwaarden vooral voor werchter. Maar hier is hun adres http://www.cclive.be/

    Greets
    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

    Comment

    Working...
    X