Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Service Powerinnumbers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Service Powerinnumbers

    Ik merk dat het al enige tijd geleden is dat er nog iets over PIN in het forum is verschenen.
    Daarom neem ik aan dat mijn minder goede ervaring een uitzondering zal zijn.

    Al in 2002 bestelde ik bij PIN enkele CF-kaartjes en dat liep toen heel vlot. Met een e-mail kreeg ik een tracknummer bij FedEx waarmee ik de zending goed kon opvolgen. Zes dagen later had ik de kaartjes al.

    Lange tijd heb ik er niets meer besteld (ik had niets nodig) en op 3 maart kreeg ik de e-mail (die we allemaal wel gehad hebben zeker) met de aankondiging van het 6-jarig bestaan.

    Ik had toch een batterij nodig , dus een week geleden bestelde ik ze op 23 april.
    Ook nu kreeg ik prompt een bevestiging van de bestelling.
    Maar dat was dan ook het enige: geen tracknummer.

    Op hun website www.powerinnumbers.com.au had ik gelezen dat ze intussen naar DHL zijn overgeschakeld.

    Omdat ik na meer dan een week nog niets had ontvangen, stuurde ik Vasa Carapic een berichtje met de vraag naar de vermoedelijke datum en of er een tracking nummer beschikbaar was.

    Door de leesbevestiging weet ik dat een dag geleden mijn bericht gelezen is, maar -intussen 24 uur later- heb ik nog geen reactie gekregen.

    Wel vreemd.
    Zou ik Visa al moeten verwittigen?

    Francis
    Leica V-Lux 1; iMac 24" Intel 2,8Ghz - MacBook 15" 2,8Ghz (OSX 10.6.8)

  • #2
    Re: Service Powerinnumbers

    ik denk dat de belangrijkste reden van de lagere populariteit van vasa (PIN) ligt in het feit dat enerzijds het prijsverschil enorm is verminderd (lees, er zijn ook goedkope adressen binnen de EU), en dat anderzijds de douane zo goed als altijd een extra rekening stuurt voor pakjes van buiten de EU, wat vroeger nog niet het geval was

    Vroeger antwoorde Vasa ook pas als hij een antwoord had .. 't zou beter zijn als hij al mailde met: "ik heb uw bericht ontvangen en onderzoen welke oplossing ik u kan voorstellen" .. maar dat is quasi hetzelfde als de automatische leesbevestiging

    Comment


    • #3
      Re: Service Powerinnumbers

      Ik was iets te vroeg: een kwartiertje geleden stond DHL hier met mijn batterij!

      Het gaat om een batterij BP-511 voor mijn Canon G2. Wel wat jammer dat er deze keer geen afschermdekseltje op zit (voor wanneer de batterij niet in gebruik is).

      Ja, het prijsverschil tov het hier in Belgie gewoon in een winkel kopen is niet meer zo groot.
      Maar ik deed het meer voor de levertijd.
      Als je men hier iets in een winkel wil kopen, en men moet het bestellen omdat het niet in voorraad is, kan men meestal 4 weken (of langer) wachten.

      Adressen van betrouwbare online winkels binnen Europa zijn welkom.
      Ik zal eens bij de LINKS gaan kijken.
      Leica V-Lux 1; iMac 24" Intel 2,8Ghz - MacBook 15" 2,8Ghz (OSX 10.6.8)

      Comment


      • #4
        Re: Service Powerinnumbers

        idd, als je iets bij de winkel in België besteld wacht je vijf weken of langer en bestel je 't zelfde in Australië of Hongkong dan is het binnen drie dagen hier... Raar he.

        Comment


        • #5
          Re: Service Powerinnumbers

          akkuinternational

          Comment


          • #6
            Re: Service Powerinnumbers

            http://www.akkuinternational.de maar er zijn er die nog sneller leveren

            3 weken geleden 4 batterijen besteld.Vrijdag mailke gehad ,dat ze aan het wachten waren op een levering batterijen.Zaterdag nog 2extra batterijen besteld en gevraagd om die in het zelfde pakket te steken.Vandaag email onmogelijk '' TO LATE ''

            Heb zijn email terug gestuurd van vrijdag ,met een beleefde vraag van wat er nu eindelijk gaande is''

            Heb wel direkt mogen betalen ,en dat haat ik dat ze je zo bij je kraag hebben.

            Ik dacht nu ergens een link gezien te hebben op ebay maar moet het weervinden

            Comment

            Working...
            X