Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Saar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Saar

    april-mei-juni...het is weer tijd voor de communie...

    __________________________________
    Canon EOS 20D + EF-70-200mm L IS USM + EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM + EF-S 60mm f2.8 Macro USM + 580EX Speedlite + Olympus C-2500L

  • #2
    Re: Saar

    Foto is ok, maar je handtekening rechts onder is duizend keer creatiever dan de tekst op de foto, weeral die comic sans

    Comment


    • #3
      Re: Saar

      Ik vind het een zéér mooie foto, enige probleempje vind ik het weinige verschil tussen achtergrond en linkerzijde van gezicht...
      Instagram | The RX1 Files

      Comment


      • #4
        Re: Saar

        wat mij eraan stoort is dat je een stukje van de kin mist
        verder is die wel ok

        Comment


        • #5
          Re: Saar

          Stukje kin erbij zou inderdaad nog beter zijn.

          Voor de rest: ben ik werkelijk de enige die dat altijd ziet? Tekst op -om het even welk document- moet ófwel uitgelijnd zijn tov elkaar, ófwel duidelijk niét uitgelijnd zijn tov elkaar, maar dus zeker niet "een beetje" of "nét niet" uitgelijnd zijn. Dat komt immers nogal slordig over. Conclusie: 'Saar' uitlijnen tov '29 april 2006' en het geheel wordt 10, wat zeg ik, 100 keer beter...
          'Let the world change you and you can change the world'
          Canon EOS 350D ∙ Canon EFS 18-55mm ∙ Canon EF 75-300mm USM II ∙ Sigma 24-70mm 1:2.8 EX DG

          Comment


          • #6
            Re: Saar

            heel mooi beeld, wel erg jammer van die tekst.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Saar

              Kleuren vind ik wat flets.

              Kin die er niet op staat vind ik uitermate storend, precies of de kin doorloopt tot ... who knows where....

              Lettertype is amateuristisch en niet origineel.

              'k Had ook iets meer het gezicht nog naar de toeschouwer gedraaid (niet veel) en het lachje is niet spontaan.

              Sorry, voor mij doet hij het dus niet....

              Comment


              • #8
                Re: Saar

                Bedankt voor de tips. Zal er de volgende keer rekening mee houden.
                __________________________________
                Canon EOS 20D + EF-70-200mm L IS USM + EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM + EF-S 60mm f2.8 Macro USM + 580EX Speedlite + Olympus C-2500L

                Comment

                Working...
                X